Uit het oog, uit het hart. De waarheid doet pijn..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Uit het oog, uit het hart. De waarheid doet pijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 17:55

Misschien moet ik maar bij het begin beginnen...

Begin vorig jaar wisten we het zeker, we gingen verhuizen naar Limburg. Het was wel 1 1/2 uur van de plek waar we woonden maar er zou een hele nieuwe toekomst zijn. De paarden konden aan huis en ik zou het er echt wel naar m'n zin krijgen...

Toen moest ik het m'n vrienden nog vertellen.. Ik merkte meteen dat er door sommige vriendinnen een stap achteruit gedaan werd.. Het werd steeds moeilijker..

Toen werd het 22 augustus.. Iedereen wist dat we dan weggingen, voorgoed.. De verhuiswagen was vol en we stapten in onze auto's, nog eenmaal keek ik achterom.. Wat hoopte ik eigenlijk? Dat ze me uit kwamen zwaaien?...

Die maand erna was superdruk, alles moest geregelt worden. Ik had weinig tijd om iemand te bellen omdat alles klaar moest zijn voor de winter. De paarden moesten naar binnen kunnen en wij moesten ook nog kunnen slapen.
20 September gaven een groot feest om het nieuwe huis in te wijden... Geschrokken telde ik hoeveel 'vrienden'er waren. Er zaten er weinig...waar was de rest???

In de afgelopen tijd is er heel veel gebeurd, ik ben ziek geworden, wat mij heel veel pijnlijke onderzoeken heeft opgeleverd. Momenteel zit ik in het gips. Ik kan helemaal niks, nada.. En het doet allemaal teveel pijn om erover na te denken...
Met oud & nieuw geef ik een feest, ik heb 33 mensen uitgenodigt, waarvan 8 familie is. In totaal hebben er nu 26 mensen afgezegd en 3 komen er definitief.. Ik kan wel janken.. ruim van te voren heb ik iedereen uitgenodigt.. Het is een noodkreet, ik mis iedereen en wil gewoon onder m'n vrienden zijn, maar blijkbaar heeft niemand dit in de gaten. Al sinds ik in het gips zit wacht ik op telefoontjes van mensen die vragen hoe het gaat, al is het maar 5 minuten. Mij doe je er heel veel plezier mee, vooral omdat ik me al zo nutteloos voel.. Moet ik dan alsmaar blijven bellen??.. Het moet niet van een kant komen vind ik, maar misschien hebben ze wel gelijk... Immers ben ik diegene die is verhuist...
Elke dag sta ik op met een ongelooflijke strijd tegen mezelf.. Ik voel me zo gigantisch nutteloos, elke dag is nutteloos. Ik doe er alles aan om mezelf beter te voelen, maar niks helpt.. Alles werkt tegen wat dat betreft.. Van winkelen word ik blij, maar teveel geld uitgeven kan ik niet omdat ik geen inkomsten heb want m'n ziekte uitkering is niet toegewezen (je kan toch lopen?...) ik wil graag stappen, maar heb je wel eens geprobeerd met krukken door een kroeg te lopen. Iedereen reageerde lief hoor, maar het gign gewoon niet.. Laat ik het maar niet hebben over de andere dingen die graag zou willen..

In soest kon ik,wanneer ik me rot voelde, in de auto stappen en naar m'n vriendinnen of m'n vrienden rijden... maar nu kan ik niks..
Het is m'n eigen schuld, ik weet het.. Ze zeggen ook als grapje "Jij moest zonodig verhuizen", maar ze zien niet hoeveel pijn het me doet..
De waarheid doet me nog meer pijn, uit het oog, uit het hart.. het is waar.. Ik vraag me af of ze wel gezien hebben dat ik nog een keer angstig achterom keek....

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 18:05

Sommige hebben een reden "ik had al afgesproken" , andere vinden het tever weg, sommige kwamen met de smoes "ik moet naar m'n vriend" (die ook uitgenodigt was hier) en zo kan ik nog wel even doorgaan ..

De verhuizing had voor mij een gouden toekomst moeten betekenen.. Ik heb m'n paardjes aan huis en m'n droom ; Een stal, komt uit.. maar het is toch niet leuk als je het niet kan delen met diegene om wie je geeft? sommige vriendinnen/vrienden betekenen meer voor mij dan ze denken, ik heb vaak genoeg gezegd tegen ze dat ik ze mis en ze graag weer wil zien... maar geen response..

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 18:18

Het probleem is dus nog dat ik al ruim een maand niks kan ondernemen om m'n rotgevoel aan de kant te zetten.. Heb je wel een geprobeert om uit te gaan met krukken?.. Ik wil dolgraag nieuwe mensen ontmoeten, maar dat werkt allemaal lekker tegen nu. En dus zal ik moeten wachten tot m'n been weer gipsvrij is.. Misschien ben ik wel afhankelijk van hun, maar een feestje geven voor jezelf is ook niet alles en aangezien ik weinig mensen ken hier (alleen vaag van naam) werkt dat zeker niet..
Of zal ik een flyer ophangen door heel weert. "KNALFUIF" kijken hoeveel vrienden ik heb Bloos! Schijnheilig Knipoog

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 18:45

Ja, ik ben met m'n ouders meeverhuist. Dit overigens alleen met de voorwaarde dat m'n paarden aan huis konden. Hier hebben ze zich wel goed aan gehouden Lovers . Ik probeer ook positief te blijven kijken, tuurlijk heb ik het getroffen dat ik de paarden vanuit de keuken kan zien staan, maar toch blijft het verdomde moeilijk.. . Gelukkig heb ik m'n lieve vriendje die wel elk weekend voor mij op een neer komt Lovers Zonder hem was het allemaal nog een stuk moeilijker..

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 21:31

Bedankt allemaal voor de superlieve reactie's. Misschien trek ik het me allemaal wel meer aan doordat ik op het moment weinig kan doen om het beter te laten worden. Het is niet zo dat ik mezelf niet kan vermaken, maar het is gewoon veel gezelliger om met een clubje op pad te gaan. Ik wil wel lid worden van de rijvereniging maar diegene in de buurt is voor pony's en die andere is gericht op wedstrijden en ik rij geen wedstrijden. Ik heb morgen een sollicitatie bij de H&M ,ik hoop zo dat dit het gaat worden. De vestiging moet nog ingericht worden dus vermoedelijk gaan ze dan pas per 1 februarie open. Voor mij is dit DE oplossing, daar werken meiden van mijn leeftijd, ik heb werk en ik leer mensen kennen. Ik ga duimen voor mezelf Bloos ...

Soms komt het hard aan als je denkt dat je vrienden hebt, maar ondertussen denken zij er anders over, raar eigenlijk?...

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 19:44

Nogmaals bedankt voor de lieve reacties Lovers ..

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zoiets meemaakt of mee heeft gemaakt. Maar dat haalt niet weg dat ik het natuurlijk zelf op moet lossen. Opzich maak ik redelijk makkelijk vrienden, maar m'n zelfvertrouwen is op het moment even ver te zoeken door dit alles. Ik zou ook niet snel gaan praten met iemand die mij boos aankeek Knipoog ..
Lachen kan ik nog wel hoor, ik voelde me vandaag al een stuk beter, mede dankzij jullie reacties!
Ik heb vandaag gesolliciteerd maar nog niks van gehoord, ze hebben morgen nog een sollicitatiedag dus denk dat ik het deze week wel weet. I hope so..

Ik ga vanaf 8 januarie genieten van elke dag dat ik wat kan doen. Ik ga zeker weten stappen en heel veel plezier maken!! De maandag erop ga ik naar mensen om te kijken of ik daar paarden kan gaan rijden voor hun (eentje verder rijden en eentje een beetje doorrijden en trainen met de pony) dit is voor mij al een stap verder aangezien ik hoop dat ik dan ook mag lessen en zo leer ik weer mensen kennen!!
Ik zie het wel weer zonnig. Morgen avond gaan we gigantische lol hebben, de vriendin die komt is wel de beste Ach gut , de andere 2 zijn jongens. We hebben al besloten dat we twister gaan doen, aangezien niemand twister heeft moet die nog gemaakt worden. Zie je het voor je, na wat flesjes breezer, glaasjes apfelcorn en champagne, dat word een dubbele twister!!

Jullie zijn ook schatten Lovers

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angs1989, BLEXBot, Brenda66, Fly_high, Ilona__, Jokonootje, leintje_, MelissaYM, nimbletje, Pellelilly, Roos_h, Sanet, Shari_B, smiley, spookyskippy, TessaxQuincy, Tucktuck, vevina en 63 bezoekers