Uit het oog, uit het hart. De waarheid doet pijn..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:08

Het is altijd een poosje moeilijk, als je in een totaal vreemd gebied opnieuw moet beginnen. Kun je niet vast lid worden van de rijvereniging, ondanks dat je nog niet kunt rijden? Kun je daar in ieder geval op de clubavonden rondhangen... Knipoog Of je met het organiseren van wedstrijden bemoeien misschien? Over een poosje wordt het wel beter allemaal. Misschien kun je binnenkort een paar uur in de week ergens aan het werk, dan doe je al heel veel kenissen op!

Het kan trouwens ook anders gaan.... mijn zusje had op de lagere school een echte hartsvriendin. Meteen na de zesde klas (zij waren toen 12 jaar) verhuisde zij met haar ouders en broertje naar Australie. We hebben allemaal op Schiphol staan janken... Scheve mond Maar de vriendschap bleef, toen mijn zusje een internetverbinding kreeg werd het wat makkelijker. Haar vriendin is twee jaar geleden een paar weken in Nederland geweest, dat was echt feest! En mijn zusje is afgelopen jaar in Australie geweest en bij haar wekenlang gelogeerd. Haar vriendin is inmiddels getrouwd en hoogzwanger... ze zijn nu allebei 26. Dit is echt een vriendschap voor het leven, aan de andere kant van de wereld. OK dan!

Zelf ben ik anderhalf jaar geleden ook naar een ander deel van Nederland verhuisd. Met de belangrijkste mensen heb ik nog contact, niet altijd even intensief (voornamelijk e-mail) en ze zijn ook nog nooit langsgeweest. Maar ik heb daar geen problemen mee (jammer is het wel Scheve mond ). Het is natuurlijk ook niet echt naast de deur. En als ik mijn oude buurvrouw bel, is het altijd als vanouds.

Het komt dus wel weer goed, maar het kan even duren. Tot die tijd: sterkte... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, Arlette1991, ComscoreBot, Ilayla, Sjors__, Slagroomsoes, Tynes en 43 bezoekers