Hoe naam achterhalen bij telefoonstalker?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Hoe naam achterhalen bij telefoonstalker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 20:14

Een vriendin van mij wordt al een paar dagen gestalkt via haar mobiele telefoon. Deze man stuurt raren sms-jes en belt op met vage verhalen en heeft haar echt over haar toeren geholpen.
Nu heeft ze zijn mobiele nummer wel, maar als ze hem belt, dan zegt hij zijn naam niet...

Ik ben niet zo'n held du moment, dus durf ik ook niet echt te bellen met een l*lsmoes. Bloos!

Iemand die toevallig weet hoe ik achter zijn naam kan komen?

Toos paardloos



Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 20:20

Helaas. Ik heb het nummer ingetoetst bij "omgekeerd zoeken" en er kwamen geen resultaten uit...

Nog meer ideen?

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 20:25

Orri, deze persoon zegt ook dat hij haar van haar werk op komt halen (ze moet door de polder fietsen om thuis te geraken) en vandaag werd ze dus daadwerkelijk van een afstand gevolgd.

Verder weet ik ook niets, behalve dat zij het dus HELEMAAL NIET leuk vindt dat deze Wacko haar belt...

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 20:28

Maar dan weten we nog niet wie het is....

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 22:26

griebels schreef:
Nou, mijn vriend heeft hem net gebeld. Hij vroeg naar "Hans" (die we dus niet kennen Haha!) hij nam op met Peter, maar dit hoeft natuurlijk niet zijn echte naam was. Het duurde best wel lang voordat hij opnam, waarschijnlijk omdat hij ons nummer niet kent. We hebben ons nummer niet uitgezet. Naar ons idee is het een man van tegen de 40... Hij was ook heel kortaf toen hij merkte dat we "verkeerd verbonden" waren... Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik zou zeker dit verhaal aan de politie overdragen. Succes verder, en houd je me op de hoogte...


Hij zei ook tegen mijn vriendin dat hij haar vader kon zijn, dus dat is idd kloppend.

Mijn vriend gaat hem morgenvroeg ook even verblijden met een telefoontje, dan weten we zijn naam zeker!!!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 09:47

griebels schreef:
Hahaha mijn vriend wou ook al bellen morgenvroeg. Hij werkt namelijk in Venlo, is dus weer een ander nummer als uit Veldhoven... Miss dat ze maar gewoon moeten zeggen dat ze weten wie hij is, en dat het nu maar eens afgelopen moet zijn met dat getreiter van hem.
Waar woont je vriendin trouwens, bij ons (jou en mij) in de buurt?


Vanmorgen stond zijn telefoon uit... Dus het is niet gelukt.

Deze lijpo woont idd bij ons in de buurt. Waar precies weet ik niet, omdat ik zijn naam verder niet ken. Straks proberen we nog een keer te bellen en dan zie ik mijn vriendin ook weer.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 10:12

Hij schijnt gek op haar te zijn Yorghos, maar dat laat hij op een heeeeele vreemde manier blijken...

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 19:31

griebels schreef:
Imker, is er nog iets gebeurd...


Jep, vandaag heb ik hem lekker zitten stalken. Vanochtend heeft hij zijn mobiel van ellende af gezet en vanmiddag stond hij weer aan, maar hij nam op, zei niets en gooide toen weer op.

Mijn vriendin heeft maandag 60!!!!! SMS-jes van hem ontvangen, en vandaag nog geen.

Ik hoop dat hij er nu van geleerd heeft.... Knipoog 10 man stalken harder als 1 Haha!

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, DDD3, fleurtjeuh, Justme_Lisaa, Kairos, Klis, Lisewiesje, reina, Slmt9 en 60 bezoekers