Uit het oog, uit het hart. De waarheid doet pijn..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:03

jij hebt het met je vrienden, ik heb het met mijn ouders, 4 jaar terug ben ik verhuis vanuit belgie naar nederland, hartstikke leuk, op 9 decenber stond ook mijn vrachtwagen volgeladen en ik keek ook nog achterom, niemand, mijn moeder niet, mijn vader niet, mijn broer nit en niemand van vrienden, het voelt aan als een vuilniszak die ff buitengezet word, er is bij ons ondertussen ook veel gebeurd maar als ik zelf niet bel dan hoor ik er helemaal niks van, ik vind het onwijs jammer, ik belde ze vanavond op of ze zin hadden dat we kwamen met ouid en nieuw, nee hoefde niet, ze wilden ff alleen genieten, ok, dan niet maar het doet wel pijn, ik weet ook ff niet hoe ik erover moet dneken, iedere keer als ik een afspraak maak van ik kom dan hebben ze altijd wat, bellen uit zichzelf doen ze niet, als ik dan vraag waarom, dan hebben ze het altijd druk!!

soms heb ik het geveole dat dat spreekwoord klopt, uit het oog , uit het hart en dan praat ik nog over mijn eigen ouders!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, amand0, Avelienvd, Chita, meintje, pretty en 40 bezoekers