ik ga ook bokt verlaten...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:33

ben het echt beu al die mensen die fjorden afzeiken , al dat lompe komentaar , dat gezeur altijd ......

helaas het was leuk maar er zijn mensen die de hele sweer verzieken! jammer!!!

dus dag!

debora en rydar


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:18

hoi,

heel aardig dat jullie zo reageren maar ik ben het echt beu! Altijd dat negatieve gezeur!

voor de gene die me nog wat willen laten weten of gezellig willen kletsen kunnen me mailen op:

deboradb@zeelandnet.nl

of via msn debora_den_breems@hotmail.com

ik zal de gezellige mensen missen !!

en wil je alle laatste nieuwtjes van ry weten of de nieuwste foto's zien kom dan gewoon langs op mijn club!! waar je ook gezellig met mij kan praaten.

http://dieren.clubs.nl/rydar'sfjordenfanclub
of
http://dieren.clubs.nl/westernriding

groetjes!!! debora

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:28

hoi

nog 1 keer dan daarna stap ik echt op....
al vind ik het erg jammer!!!
Ik zal proberen je vraag te beantwoorden bart...er zijn hier veel mensen die om de een ofandre vage reden iets tegen fjorden hebben. Plaats een verhaaltje over een fjord en niemand reageerd ....is ook niet leuk!! terweil wij "fjordenmensen" net zo gek op ons paardje zijn als ieder ander. Vertel je een verhaal over een wpner of iets in die richting dan is iedereen dol entousiats en staat het toppic vol met reacties. Terweil er over een 'fjordenverhaal' alleen maar negatieve reacties komen.........waarom???????????ik zou t niet weten ik weet dat er een aantal 'fjordenmensen' tussen zitten die wel degelijk iets hebben berijkt met hun fjord maar dat word gewoon niet gewaardeerd !
Als je een bericht zet dat je een wedstrijd hebt gadaan met je fjord , krijg je weer de reactie naar je hoofd waarom koop je geen dressuurpaard.
Ik heb er gewoon geen zin meer in en wat ik hier heb gezet is nog zwak uitgedrukt .....er komen ook reacties van fjorden zijn poedersuiker bokken en lompe slome dikke beesten , stomme dwarse stinkmodder beesten zijn het ik moet er van Misselijk . Dit heb ik dus ook al vaak moeten horen... Als je er wat aan doet wil ik best blijven maar vind het op deze manier niet leuk meer .....dus nu weet je waarom ik weg wil

groetjes debora


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:30

de toppics zijn onderandere (vooral) fjordenkapsels van een poosje terug , nu weer bij western en ga zo maar door

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:22

hallo

ff nog een laatste bericht van mij ik had gehoopt op allemaal positieve reacties die me mischien zouden over halen maar helaas zijn er nu ook mensen die me duidelijk weg willen hebben. ik stel me aan en wil aandacht volgens deze mensen, dus erg jammer dat zelfs nu de mensen waar dit over gaat zich er mee gaan bemoeien. Erg jammer, ik bedank de mensen die nog zoeen leuke reactie hebben geplaatst, zal het best miseen maarja er moeten er altijd tussen zitten die de boel verzieken. Dus bij deze ga ik weg .....kom mischien nog wel eens terug maar voorlopig ff niet.

groetjes debora


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baredawn, GoogleAdsense, SemrushBot en 34 bezoekers