ik ga ook bokt verlaten...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:40

niet doen hoor, ik vind jou fjord juist geweldig en jou stukjes ook.
Ik zal je dan ook missen, dus vraag het 1x keer, please niet doen, zijn al zo weinig leuke westernruiters met gewone paarden.

doei doei
Geral


geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:56

Heb nog even ingelezen in deze problematiek, ha ha duur woord, ik weet nu wie idd deze oliebol tegen jou geuit heeft, ik noem hem blaaskaak, nou dat zegt toch genoeg.
Hij heeft wederom een waarschuwing ontvangen van Bart, gelukkig, want mensen als blaaskaak kunnen we missen als kiespijn. Ik weet hoe hij iemand kan bezeren, vaak genoeg met hem aan de stok gehad op de chat van horses, ik heb daar maar een mening over, jammer jammer jammer dat er zulke mensen bestaan.
Nogmaals jij bent een leuke meid en hebt een hele leuke fjord (ben geen fjordenfan, maar die van jou vind ik geweldig), laat je door dit soort mensen niet wegpesten, negeer ze gewoon.
Phoe voor mijn doen een lang stukje commentaar, ik hoop voor jou positieve commentaar, please blijf en maak lol met leuke mensen.

sterkte in je beslissing

doei doei

Geral

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Alik, Amazonbot, Bullebeest, Colien, ComscoreBot, Facebook, flash40, Iselda, Josien_, Knoek, Lau07, Marije112, MarJon, maxi90, moonsparkle, Pieneappel, Poety, redbutton, Roosch, secricible, Selina, Sizzle, Suliko, Theseus, Westerntrail, x_Jeanine_x, XxMariellexX, Zebrastreep en 164 bezoekers