Longenontsteking

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Longenontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 17:06

Ja hoor, ik heb de hoofdprijs!!!
Ik zit al een paar dagen zo halfwas ziek te wezen (week om precies te zijn). Heb eerst maar doorgelopen, want ik voelde me verder helemaal ok. Ja echt, da's normaal (voor mij dan). Na de Kerst voelde ik me alleen wel errug beroerd gister en toen dacht ik: ik ben het zóóóó zat, ik wil naar een dokter en dan geeft hij me maar zo'n pil waar je weer helemaal beter van wordt. Liefst in een uurtje Haha!
Dus vanochtend naar de huisartsenpost, toppie geregeld trouwens OK dan! , ik voelde me toen we daar zaten opeens niet zo heel fit meer. Dus mijn mammie (zat er gelukkig naast) zei al: ze zit er echt doorheen. Nou, dan zullen we eventjes luisteren. Je verwacht het niet als je spierpijn hebt van het hoesten, ontzettend geïrriteerde longen, maar het was dan toch raak: ik heb het weer voor elkaar... Boos! Nu mag ik fijn penicilline wegwerken (zit een vage fruitsmaak aan Scheve mond), van mijn moeder moet ik een week binnen blijven. Ik denk dat ik maar dagen ga tellen. In mijn bed liggen kan ik ook al niet, dat vind ik zo'n ranzige onzin (ik heb m'n bed al tig keer verschoond en trek zowat dagelijks een schone pyama aan). Dit wordt weer afzien... Verdrietig (en natuurlijk volgende week ofzo naar mijn eigen dokter, die dan NIET kan zeggen dat het wel meevalt en dat hij het zelf wel af kan, ookal zit ik dan weer met een *LOL* voor hem)

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:24

Jak das vervelend laui Verdrietig , veel beterschap Lovers Ach gut Clown

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:05

OOOOOhhhwww!!!! beterschap!!!!!!!! Ach gut

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:35

Ik had dus vorig jaar met kerst een longontsteking.

heb ik weer! Altijd wat met de feestdagen. Dit jaar voor het eerst zonder brokken de kerst door gegaan!

Nou ja alleen dan een gekneusde vinger.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:29

o meid, wat erg, en dat tussen de feestdgen, is anders ook niet leuk natuurlijk, veel sterkte en vlug die pilletjes slikken en beter worden!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:25

he jakkes!!
Nu ga ik ff moedertje spelen Haha! Ziek het asjeblieft goed uit, ik dacht ook een kee reen longontsteking te negeren en dat heeft me toen wel bijna 3 maanden extra gekost dus zorg dat jou dat niet gebeurt!!
heel veel beterschap.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 11:07

Nu gelukkig een nacht zonder koorts doorstaan, dat scheelt weer.
En over dat uitzieken: officieel ben ik astmapatiënt, maar ik loop al jaren met een chronische bronchitis rond. Dit overleef ik sowieso wel. Ik voel me nu nog steeds best beroerd, dat is het enige vervelende... Scheve mond

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:43

Lekker onhandig, zo met de feestdagen!
Sterkte!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 12:18

He bah, van een longontsteking kun je idd goed beroerd zijn. Rust maar goed uit, des te sneller ben je weer op de been. Beterschap!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:05

Hm, dat zijn idd geen grappen nee Beterschap en hou je maar netjes aan wat je moeder zegt, mammies weten het echt beter! Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:12

He bah! Snel beter worden hoor!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:13

Vervelend zeg, zeker zo rond de feestdagen.
Beterschap!

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:28

Waarom jij altijd weer he? Verdrietig
Ik hoop maar dat nu met die peniciline (of hoe je dat ook schrijft Haha!) je astma/bronchitus ook veel minder/beter wordt!
En als je je verveeld.... }> Dan gaan we Liegen! Tong uitsteken

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 14:42

Ach gut… Ach gut Beterschap hoor! (zegt hij die ertussendoor is geglipt en niet ziek is geworden, maar toch rond een broer met griep heeft gehangen Schijnheilig Haha! )

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 15:10

Beterschap...

Het is ook weer de periode om vanalles op te lopen... griepjes, verkoudheden e.d. vliegen net als kerstspullen en nieuwjaarsdingen de deur uit Knipoog
Ik zit zelf ook al van voor het weekend niet zo goed in m'n vel, slaap veel langer dan normaal (ik ben normaalgezien altijd rond 8.00 wakker en de laatste dagen is het 10-11u en soms zou het nog later geweest zijn als vriendlief me niet zou wakker maken).
Hoop alleen dat het niet doorbreekt ofwel dat het pas doorbreekt na Nieuwjaar...