Vanavond, doe een wens

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 13:12

ik vond dat kleine meisje dat zo fan was van K3 erg schattig, heb de rest van de uitzending helaas niet gezien

vraag me altijd af wat voor ziektes die mensen hebben, maar het lijkt me echt erg voor de ouders+familie om zo'n ziek kindje in de familie te hebben, aarom vind ik die stichting echt super OK dan!

er was ook een meisje die een ziekte had, waarvan het broertje die ziekte ook had, maar de ouders wilden niet bekend maken om welke ziekte het ging?dat meisje heb ik ff in beeld gezien, die zit in een rolstoel, maar haar broertje heeft schijnbaar hetzelfde?dat moet echt erg zijn als alle2 je kinderen het hebben!

hier achter mij woont een jongen die een spierziekte heeft, hij is nu 11 en heeft zn rug vast moeten laten zetten omdat ie steeds voorover zakte, waardoor zn organen in de knel kwamen, paar jaar terug kon ie nog heel veel, nu kan ie nog net met 2 handen een glas drinken optillen en dan met een rietje er uit drinken, en zn knopjes van de rolstoel bedienen

en toch is ie altijd vrolijk!echt een geweldige jongen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, ista, Julimy, kosseh, Lipydo, mosimonster, Mutti, Poety, Saranghea, Sharony, singa, Vjestagirl, Wenta, Wopkebrok, xPearl en 47 bezoekers