Te snel een slotje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 13:49

Ik vind dat er de laatste tijd te snel een slotje word geplaatst.Als er een beetje meningsverschil is word het gelijk afgekapt.Nou kan ik het mij wel voorstellen om verdere ruzies te voorkomen,maar het word ook gedaan bij topics die al zijn geweest.Maar dat is al een tijdje geleden,er komen dagelijks nieuwe bokkers die dit nog niet hebben gezien.Ik zelf heb nooit zo een zin om alles door te gaan zitten spitten om wat te vinden,dus daarom vraag ik het in een topic.Ik hoef hier verders ook geen comentaar onder,dit is gewoon mij mening.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:57

ja idd er worden tegenwoordig snel slotjes geplaatst. meestal vind ik ze wel terecht, bij een langzame chat, nutteloze discussie of een of andere ruzie waar de rest van Bokt niets aan heeft. in dat opzicht vind ik het heel terecht dat er een slotje geplaatst wordt.
en het is nou eenmaal niet de bedoeling dat iemand een topic van een paar maanden oud weer naar boven haalt. dit is voor veel mensen heel irritant. dus ook dan een slotje, maar niet echt heel terecht. eigenlijk zou er in de FAQ ook een stukje moeten staan over het naar boven halen van oude topics

Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:06

Ja, misschien is dat wel een idee om er afspraken over te maken over het plaatsen van oude topics. Nu is het niet duidelijk. En voor iemand die hier niet zoveel komt al helemaal niet. Zoals het nu voorgesteld wordt, moet je eerst de zoekfunctie gebruiken voordat je iets plaatst. Het kan toch ook gewoon zo zijn dat diegene die zich aan een herhaling storen die gewoon overslaan. Je hoeft de berichten toch niet allemaal te lezen???
Voor nieuwe gebruikers is dit echt niet leuk. Het lijkt nu net of Bokt alleen maar voor een beperkt groepje mensen is die hier al langer aanwezig zijn.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:14

Als er berichten komen die nog niet zo lang geleden geplaats zijn dan komt er een slotje op. Bokt wordt erg onoverzichtelijk met allemaal dezelfde topics. Ook wordt er minder op gereageerd omdat alles in een ander topic als eens vermeld word.

Als we een slotje plaatsen staat daar meestal de reden bij. Je weet dan dat er een ander topic is en je kunt dan in dat andere topic verder gaan. Overzichtelijker dus...

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:24

heike, je hebt gelijk!!!!!!!

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:43

ik vind ook dat er te gou een slotje komt!!dit is mijn mening...

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:22

Sterker nog k vind dat hier een slotje op moet, altijd t zelfde met die modder-eters Knipoog

Ach k vind t wel mee vallen, ben pas 1 topic tegen gekomen dat k dacht MEN wrom zit daar nou weer een slotje op (zat ook geen uitleg bij waarom er een slotje op zat). Verder kan k er wel mee leven hoor Lachen

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 17:38

Op het moment dat mensen elkaar niet in hun waarde laten mag er van mij meteen een slotje op.

Het is maar goed dat ik geen moderator ben want ik zou in sommige gevallen al veel eerder slotjes plaatsen.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:50

Evelien ik ben het helemaal met je eens.Verder geen commentaar.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:59

ruzies kunnen via mail of pb, en MOGEN NIET VIA BOKT... dat schaad mensen, of te wel: je laat ze niet in hun waarde.

Ik zou in sommige gevallen al heel hard op del gedrukt hebben (dat kan ook). En soms gebeuren er ook andere dingen... Tsja, je kunt het als mens (want dat zijn de moddies ook nog af en toe) ook wel eens bij het verkeerde eind hebben, of 'overreact'-verschijnselen hebben... helaas: is menselijk...

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:12

Ik ben het met Heike eens,meer heb ik er niet over te zeggen.......

liefs layla d

gillian

Berichten: 4417
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:30

als iedereen zich een beetje aan de regels houdt en zich gedraagt dan hoeven er toch nergens slotjes op te komen.
ruzie lekker via pb of e-mail ofzo.
vind het zo zonde voor bokt, al die ruzies, ik vond het eerst veel gezelliger hier.
af en toe lijkt het wel op horses, erg genoeg.
toedeledoki
gillian

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:01

Wees dan maar blij dat ik geen slotjesplaatser ben, want dan had ik het wel geweten...mijn geduld is minder groot dan dat van Bart, Heike en de moddies hoor... Haha! ... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:10

Same here! Ik vind dat het vaak al veeeeel te ver is gegaan voordat er eindelijk een slotje op komt. Als mensen elkaar voor rotte vis uit willen maken, doen ze dat maar lekker via PB of nog beter mail of telefoon. Daar hoeft Bokt niet voor misbruikt te worden. Frusty

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:15

BTW bovenaan ieder topic staat wie de moderator van dat forum is. Als je een topic leest ben je dus 2 clicks verwijderd van het sturen van een PB om een Moderator op een topic te attenderen dat helemaal de soep in dreigt te lopen..

Meningsverschillen zijn erg OK maar gaan schelden en totaal niet naar elkaar luisteren is nogal not-done.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:29

Of zoals op GoT (Gathering of Tweakers) een Stoute Usertjes forum oprichten Tong uitsteken

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:33

Mwoh, GoT is nog een stuk groter Knipoog En onze users zijn door de bank genomen best lief Knipoog

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:35

Ik vind het wel meevallen met die slotjes, alleen dan nu de afgelopen week regende het slotjes.
Ach, zal wel winterdepressie zijn Knipoog
Verder vind ik het wel goed geregeld hoor!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:36

GoT is ook een stukkie strenger, voordat ik hier kwam keek ik er nog wel eens, en het is soms wel eens makkelijk om wat op te zoeken voor computer-troubles Lachen
Maar daaaaaaaaaar lopen trieste lui rond, die topics vlot verzieken.... Slapen

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:38

Haha, bokkers zijn gewoon veeeeeel liever.
Allemaal heel diep van binnen Schijnheilig
Jeetje, ben ik toch weer een heilige boon Haha!