wie heeft een teckel??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

wie heeft een teckel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-03 20:47

ik heb sinds 3 jaar een black/tan kortharige dwergteckel JERRY en ben helemaal gek met hem!

wie heeft er ook een teckel?

Afbeelding

Afbeelding


ook heb ik een kruising jackrussel BO
Laatst bijgewerkt door casanova op 25-12-03 21:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 20:59

Ik heb er zelf niet 1, maar 1 van de liefste hondjes die ik ken is een tekkel! Ik weet niet of ik een foto van hem op de pc heb, zal wel ff kijken Lachen Het is iig een lieverd (en een irritante keffert.. Scheve mond)

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 21:05

Wij hebben een teckel

Afbeelding
Moet hem toch ff laten zien Tong uitsteken

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 21:17

Hoffieeeh schreef:
Ik heb er zelf niet 1, maar 1 van de liefste hondjes die ik ken is een tekkel! Ik weet niet of ik een foto van hem op de pc heb, zal wel ff kijken Lachen Het is iig een lieverd (en een irritante keffert.. Scheve mond)


Afbeelding

Niet echt duidelijk foto maar ik kan niet anders vinden ... Knipoog

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 21:43

Bas is nu 3 jaar oud, het is een chocoladekleurig kortharige teckel. De chocolade kleur is op dit moment nog heel zeldzaam voor teckels, Bas is geboren in Belgie en zijn stamboeknaam is Zenatti.

Afbeelding

OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 22:09

Ik heb er een paar weekjes op bezoek.. Is dat ook goed?

Chica heet ze Haha! Naaahhh en een beessie dat het is! Clown *LOL* Dan ga je gewoon dood van het lachen, echt superteckeltje..Lovers

Ik zou bij god niet weten wat voor teckel (als er wel verschillen zijn..) Het is iig een kortharige, bruin met zwart! Haha!

En keffen dat ze kan.. Pfff Tong uitsteken Als er een rottweiler o.i.d. aan komt, dan keft en gromt ze de hele buurt bij elkaar Tong uitsteken Als je het zou horen op een afstand zou je haast denken dat zei de rottweiler is en en de rottweiler de teckel Clown

Is die eerste trouwen een teckel van casanova??
Laatst bijgewerkt door OoMyriaMoO op 25-12-03 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 22:10

Wij hebben 2 kaninchen teckels, ruwharigen, volle broertjes, alleen de ene is een jaar ouder.
Twas niet onze eerste keus qua hond maar mn broer kan niet goed tegen dierenharen, nu gaat t wel beter maar deze hebben eigenlijk geen haaruitval.
Ik vind t wel stoere beestjes, maar zou er zelf geen kopen.

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-03 22:29

nee omoriamoo,

de andere is een kruising jackrussel!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 23:26

mijn oma heeft een teckel Haha!
net zo een als sunshine

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:11

Mijn oma heeft een teckel, maar die is heel lelijk....
Ik vind teckels leuk, maar die....
Het is een dwergteckel, die uitgegroeid is tot een soort kingsize vale worst op poten.... echt een hele lelijke kleur, bijna kaal, maar, zoals mn oma altijd zegt: 'Hij is wel lief"...

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:52

Bettine schreef:
Mijn oma heeft een teckel, maar die is heel lelijk....
Ik vind teckels leuk, maar die....
Het is een dwergteckel, die uitgegroeid is tot een soort kingsize vale worst op poten.... echt een hele lelijke kleur, bijna kaal, maar, zoals mn oma altijd zegt: 'Hij is wel lief"...


whahah, ik weet nie hoe ik me dit voor moet stellen:? *LOL* *LOL*

naja als hij maar lief is en je oma er blij mee is, toch? Haha!

lizzytje
Berichten: 273
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 13:42

hoihoi
ik heb ook een teckel, 2 zelfs!
de 1 is 10 en de andere 4 ofzo.
lady en lotje:D
lady (die van tien) is echt een schat, ze vreet alleen alles wat los en vast zit:D, die andere is een echte zeur maar wel een heel erg knuffelhondje. dat zijn ze alletwee trouwens wel, als ze iemand op straat zien lopen dan rennen ze er naar toe en springen ze er tegenop totdat ze geaait worden:D. het zijn dwergteckels, maar loje is een beetje klein uitgevallen dus die heeft en echte puppy-look:D.
van lady word ik soms helemaal gek, dan heeft ze zo`n ding gepakt die piept als ze er op bijt, en daar kan ze wel 2 uur lang mee spelen, en daar word je echt helemaal gek van:D

OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 14:52

Lizzytje dat kan deze dame hier dus ook een middag volhouden, om gek van te worden! 8-7

Tong uitsteken
Maar het is een echte levende teddybeer hoor Haha! Dat wel! Oh en ze houd er ook van om helemaal in je te kruipen als je achter de pc zit.. Ja, ze zit nu dus ook helemaal op een onmogelijke manier in me gekropen Tong uitsteken