ik baal echt van alles....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 14:59

Het lijkt wel of alles tegenzit, was net aan t rijden, en ik bedacht dat paardrijden niks voor mij is, dat ik gewoon zo'n miepje ben die denkt dat ze leuk kan hobbelen. En ik kan geen leuke baan vinden, en dan zet ik een cd op, en dan staat er zo'n liedje op waarbij de tranen in m'n ogen springen.
G*dver! Ik baal daar zo van, ik kan bést paardrijden, en HOE, heb die rotknol van mij helemaal opgeleid, heb die arabier getemd, en nóg. Nee, het is niet zo dat het verrot gaat met rijden, met de paarden ook alles fijn, maar nee, mijn vader plaatst weer zo'n poedersuikeropmerking, dat ik niet kan rijden, en dat mijn zusje (11) beter is dan ik, en dat blablabla...
Waarom trek ik me dat dan zo aan? Waarom laat ik me dan zo kisten? Waarom voel ik me onzeker als ik met paasei Eskadron transportbeschermers thuiskom voor mijn k*tknol? 't Lijkt wel of t nooit goed genoeg kan, maakt niet uit wat ik doe, ik twijfel bij ALLES, zou het wel goed gaan, wordtie niet kreupel, vinden ze het niet té als ik alleen maar dure dingen voor mn knol koop... En dan loopt hij zelf op t strand te poedersuikerten, en dan denk ik eindelijk eens niet dat t aan mij ligt, maar dat iedereen die negatieve dingen zei in t verleden gewoon gelijk had, gewoon: I suck.
Nee, en ik weet dat dat niet waar is, ik heb het tegendeel zo langzamerhand écht wel bewezen, maar nog... Ik baal zo vreselijk.
Nog zoiets: mijn vader heeft een deken voor Voltrack gekocht, en dat ding is gewoon mislukt, Vol ziet er niet uit, en nou moet Joop m op, en moet Joop zijn Bucas (dure deken, en van HEM gvd) inleveren (want zn kont is bloot, en dus issie te klein???) omdat Vol een goeie deken moet... Prijsverschil is 100 piek ongeveer, en ik heb niet gekozen voor die idiote jurk (waterdicht, heel stijf)... En ipv dat ik dat gewoon zeg zou ik t nog doen ook... Joop heeft nu een bh, en mijn vader doet gelijk kleinerend. Ik kwam thuis met die Eskadron dingen (250 piek) en gister om, en nou is er eentje die gelijk al een beetje stuk is (maar dat is te repareren), zegt hij: nu weet ik waarom ik die goedkope dingen koop, dan is t niet zo erg als ze kapot gaan. Alsof ik nog niet baalde van Joop die ze gelijk wist te slopen. Ik krijg nu echt zin om te zeggen: dan hoeft Herc ze zeker ook niet om, want t zijn toch k*tdingen? Maar nee, tuurlijk ben ik weer zo'n trut die dat niet zegt... Maar ze gewoon 'uitleent'. In het kader van de 'bijdrage'...
En dan komt het er nog bij dat het gewoon écht niet lekker gaat, solliciteren lukt niet, uitzenbaantje zuigt, ben van i-net afgeschopt (op t werk, en thuis doe ik t 'illegaal'), m'n paard is superlief, maar het is en blijft gewoon nog een rotzak die af en toe lekker rotstreken uithaalt. Mén, ik wou dat ik gewoon niet al die oliebol aan mijn hoofd had, als t zou helpen zou ik 24 uur per dag op mijn knietjes in de kerk gaan liggen, maar ik geloof niet dat dat de oplossing is... Uit huis gaan, m'n eigen leven leiden, en vooral voor mezelf opkomen, en ik ben al aardig op de goede weg, maar ik wou af en toe dat t vanzelf ging...

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 15:12

meissie meissie meissie
als ik het zo hoor ben je er inderdaad hard aantoe om lekker op jezelf te gaan, dit is geen leven zo!

Maar ook op jezelf is het soms stinkmodder, dat schijnt nodig te zijn in het leven (zeggen ze! Verward )
Helaas!

Maar niet opgeven hoor, door blijven vechten!
Jopie is het waard!!!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 16:18

Hee arme Laui toch.

Kan je op je werk ook al nietmeer bokken ?? hebben ze je in de gaten Frusty .

Hee koppie op ik weet zeker dat het volgende week weer beter gaat Party!! .

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 17:05

Nou Laui, dat klinkt echt allemaal kl*te!
Wijze raad heb ik helaas niet, ik hoop wel dat het je oplucht als je ff alles van je afschrijft! Kop op en schrap deze dag gewoon uit je geheugen!
Tuurlijk zijn er mensen zat die beter kunnen rijden dan jij. So what? Lekker belangrijk! Als je er zelf maar lol in hebt en vind dat je voor jouw doen en jouw kunnen wat bereikt hebt dat is het belangrijkste!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 18:15

Wat k*t allemaal voor je. Maarre, kom voor jezelf op en bijt van je af! Sterkte, enne, na regen komt zonneschijn!! Lachen

Liefs Joleen

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 18:23

Kom op laudientje, laat je niet kisten. Kom lekker een dagje naar Zwiggelte eind van de maand. Boets kookt daar, je weet wel de vrouw die mijn paard verzorgt (trek '99). Kom lekker een dagje genieten dan kun je de wereld weer aan.


_________________
Don't be a stick in the mud...
Be a Land Rover owner.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ikke op 2001-11-04 17:23 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 20:10

Hmm, zit net mijn eigen berichtje te lezen en moest werkelijk waar lachen om die heerlijke directe omschrijvingen van mezelf... Voel me weer helemaal Teig van mijn icon...
Maar goed, morgen weer een dag, en weer naar dat k... WNF, en weer alle andere 'gewone' dingen.

Vanochtend dacht ik nog: misschien moet ik m wel verkopen, dan kan ik gewoon uit huis, hoef ik me geen zorgen te maken over geld (als ik uit huis ben), en kan ik misschien nog wel gaan studeren ofzo. Maar ja, Da Knol conquers all... Heb niet voor niets 7 jaar in dat beest geïnvesteerd, en ik denk dat ik al heel snel heel zielig en alleen op een kamer zit, waar alle wanden op me afkomen. En ik denk dat ik dat erger vind dan dit... Of nou ja, nu heb ik tenminste een enorm warm ding die lekker wil knuffen als ik zielig ben...

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:36

Laui ik ben even een beetje praktisch hoor, maar weet je precies wat je zoekt? Misschien kan ik je helpen om een baan te vinden, ik heb een redelijk netwerk in de provincie Utrecht.

En even niet praktisch: alle dingen die je vader zegt komen harder aan dan wanneer iemand anders ze zegt. Als mijn vader mij kwetst dan zeg ik dat tegen hem en dan schrikt hij daarvan. Het gebeurt bij mij niet vaak , maar vaders kunnen hun dochters goed raken. Vaak zijn ze bot en beseffen ze niet hoeveel invloed ze hebben.

En dat van die deken: dat zou ik dus lekker niet pikken. Daaaaaag hij brengt die deken maar terug naar de winkel: "hij past niet" !

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:03

Manon, dan ken jij de vader van Laudientje niet. *LOL* *LOL* Die stuur je echt niet even terug hoor.
Maar eigenlijk heb je wel gelijk. Laudine zet 'm op, geef 'm van katoen, laat jew niet in de hoek drukken.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 20:26

Tsja, hij weet dat hij dat doet, en het komt op mij over dat hij het er gewoon om doet. Uiteindelijk heeft hij die deken toch maar bij Vol opgelaten. Joop is toch een cm of 10 langer over de rug, al is hij maar 5 cm groter.

En ik ben ook echt de enige die af en toe heel duidelijk zegt dat ik t er gewoon niet mee eens ben (al vanaf dat ik kon praten). Niemand durft dat tegen mijn vader, maar af en toe hang ik m liever op zn kop in de vijver dan dat ik t zeg... Misschien een ideetje om mijn vader achter het behang te plakken ipv Joop...
Ga vanavond expres niet rijden, ben helemaal gaar, en morgen is er weer een dag, bovendien staan ze de hele dag buiten.
En dan komt er nog bij dat ik echt rotwerk heb, lekker het uitzendkrachtje op wie ze alles af kunnen schuiven, heb dus ook vandaag me NIET opgeofferd, en ik ga daar gewoon weg, wel of geen geld.