Wat ik nou niet snap he....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 13:26

Nou Sonja,

Nu doe je toch precies hetzelfde??
Als ons 'gezeur' je niet bevalt over een fokkery forum waarom lees je het dan?? Als je iets ziet staan wat je niet aanstaat dan lees je het toch gewoon niet of reageer jij je er niet op?! Dus houd je commentaar zelf dan ook voor je, want als je het goed gelezen hebt hebben wij (PJ,Ellen en ik) veel argumenten gegeven m.b.t. Fokforum en zijn we het niet eens met de argumenten die Bart geeft.
Dusse jij moet niet voor mij gaan bepalen wat ik wel en niet mag zeggen hier op bokt.nl, en als ik wil 'zeiken' dan doe ik dat! En anders vraag je toch aan Bart of hij zoiets wilt maken als /squelch op de horsechat!! Dan schakel je ons uit en hoef je ons gemekker niet te lezen!! Het is een vrij land waar iedereen in mag MAUWEN Misselijk !

En dit meen ik ook serieus!! }>

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 14:16

Nou Sonja het is maar goed dat je mijn gezicht niet hebt gezien toen ik een reactie op jou berichtje gaf Boos! Boos! Boos! want ik kan heel stug kijken hoor. En waar maak jij nou eigenlijk helemaal druk om Verward Verward Verward
Bokt.nl is toch ook niet van jou en we stellen de vragen over en fokforum toch niet aan jou? En we dachten dat we goede argumenten hadden dus... *LOL* je mag wel je mening geven hoor maar dan moet je niet zeggen dat je je niet druk maakt want dat doe je blijbaar wel.... Tong uitsteken
En het is een vrij land waarin iedereen zijn mening mag geven, ook op internet Slapen .
En jullie kunnen de berichtjes van mij en Ellen 'grimmig' vinden, ik denk dat het maar net is hoe je het opvat/leest. Dromen Dromen Dromen

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 14:29

Precies Dees,

de aanhouder wint, Knipoog

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 08:22

Weet je wat..............einde discussie want het gaat nergens over Misselijk . En misschien kan ik wel psycholoog *LOL* worden want op mijn werk geef ik ook altijd mijn mening en misschien moet ik 'mijn heil dan maar ergens anders zoeken' omdat het hier ook over komt alsof ik alleen maar zit te mauwen Lips are sealed (denk ik want jullie vatten dat ook zo op)

psycholoog mmmmmmmmm Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

_________________
Nee ik ben niet stug, ik kom alleen zo over....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-04-06 09:24 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 08:38

Het was einde discussie hoor *LOL* Tong uitsteken Tong uitsteken }> Schijnheilig Schijnheilig Lovers Lovers Clown Haha! Haha! Sigaar Lovers Lovers Verdrietig Verdrietig Dromen Dromen Lachen Vingers aflikken Vingers aflikken Lips are sealed Lips are sealed Slapen Slapen

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 08:52

hahahah *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* precies PJ Knipoog

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:33

LB Lovely, als je psycholoog bent dan kun je ook wel opmaken uit mijn stukjes dat dit een grapje was??? Verward Verward Verward Verward , moet er eerlijk gezegd niet aan denken Misselijk (is mijn mening Lips are sealed )
Gohh zeg als psycholoog moet je niet alles serieus nemen hoor!! Schijnheilig

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, aeckker03, Caoilfhinn, CharlieVM, Dennenboom, IASCrawler, MarJon, Marleen_L, Prairy, RoronaZorro, TheNovelist, xBeauuu en 39 bezoekers