Help: mensen met verstand van digi's!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 00:23

ik heb zelf de hp photosmart 735, ik ben er echt super tevreden over. Alleen in een binnenmanege als je over wilt gaan op actie foto's word het lastig fotograveren en ga ik meestal over op hetmaken van filmpjes wat ie dan toch ook weer erg netjes doet.

Verder reageert ie erg snel, vooral bij voldoende ligt, maakt scherpe foto's en is nog makkelijk ook. Ik vind het zelf een ideale camera voor de gewone fotograaf. Als je op mijn profiel klikt, dan zie je bij de avatar een hele mooie foto van mijn hond die met deze camera gemaakt is...

om een lang verhaal kort te maken, ik vind hem erg fijn en raad hem ook zeker aan.

toen ik hem kocht was hij 300 in middels is hij in prijs gezak naar ik denk rond de 230 euro of zo.. je moet er alleen nog wel een geheugen kaart bij kopen, want er zit maar 8 mb internet geheugen bij...

ow jah, hij heeft 3,1 mega pixels (is echt ruim voldoende zolang je niet profecioneel gaat fotograveren) 3x optische en 4x digitale zoom, maar aan dititale zoom heb je toch helemaal niks Verward

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, ontherun, zivazoef en 29 bezoekers