*zucht* verliefd op een jongen die bezet is :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19778
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

*zucht* verliefd op een jongen die bezet is :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 15:46

Ik heb het echt niet leuk... Ik doe nu mijn tweede jaar stijldansen, eerst danste ik met zo'n jongen, Thom, dat was toen ook mijn vriendje, maar nu ruim een half jaar geleden heb ikd at toen uitgemaakt, er is toen een hele ruzie gekomen, die is weer bijgelegd, en goed dit jaar zouden we gewoon weer verder dansen. Vorig jaar is onze dansschool overgenomen door een andere dansschool en dus lopen er nu een heleboel andere mensen rond.

Nu hadden wij iets van 7 weken geleden of zo, weet niet meer precies wanneer, een danswedstrijd, de allereerste die we zouden meedoen, vet spannend allemaal. Nu waren er van die andere dansschool dus ook een paar bij, waaronder dus X (ik noem hem voor het gemak maar even X)

Nou goed, wij contact gehouden, en zo'n beetje elke dag op msn uitgebreid kletsen vet gezellie. Het kwam er dus op neer dat we ZOVEEL dingen gemeen hadden, echt zo VERSCHRIKKELIJK VEEL... ik zag hem al helemaal zitten... maar toen kwam het dus.. hij had dus een vriendin. Maar ik kon het zeg maar niet helpen, was al helemaal hoteldebotel van die jongen.

twee weken ofzo echt zwaar shaggie geweest, elke keer maar hopen dat hij op msn zou komen en zo. nou goed, toen was het dus vrijdansen op zaterdag, en jah hij was er dus ook, en twee van mijn vriendinnen daar die wisten het dus, en die zaten elke keer kei raar te doen als hij kwam vragen of ik wilde dansen en zo...

Savonds nog op msn gezeten, en toen heeft hij dus 2 keer duidelijk laten merken dat hij wist dat ik hem leuk vond Scheve mond ... dat kwam best als een harde klap, dat hij het wist en dat het dus echt niks werd, al wist ik dat natuurlijk eigenlijk ook wel..

Die week ging het best goed, nog wel gewoon gezellig met hem op msn en zo, maar ik had het gevoel dat de verliefdheid duidelijk minder werd. Ondertussen kreeg ik weer ruzie met thom en had hemdus gedumpt als danspartner, maar ikz at toen dus zonder en kon niemand anders vinden. 1 les zo gezeten dat er echt geen flikker aan was, ik moest de hele tijd wisselen en zo,w as echt niet leuk. X had toen gezegd dat als het ging lukken met werk dat hij dan wel bij mij wilde komen assisteren Lachen, hartstikke lief van hem.. maar de verliefdheid ging ook gelijk weer omhoog Scheve mond

X had mij ook overgehaald om te komen supporteren de 14de bij de danswedstrijd, ik zou meegaan, maar toen bleek fleury (hier op bokt, beste vriendin) haar eerste wedstrijd met haar verzorgtinker te hebben, dus jah, dat gaat toch voor. Maar ik zou wel een paar keer informeren hoe het ging...

HAD IK DUS HET VERKEERDE MOBIELE NUMMER GEKREGEN! dus ik had iets gestuurd, maar kreeg alsmaar niks terug, ikke vet shaggie de hele tijd... en toen werd me dus echt wel duidelijk dat ik eigenlijk nog verschrikkelijk verliefd was... afgelopen woensdag zou hij dus bij mij komen assisteren, had er allemaal vet veel zin in en zo, was ook allemaal kei gezellie.

Ik had zijn vriendin eigenlijk nog niet echt leren kennen of zo, maar zondag middag dus op msn, een tijdje met haar zitten kletsen, en gister avond wsa het dus kerstbal op de dansschool en toen heb ik haar dus ook weer beter leren kennen. Nu heeft X dus gezegd dat zij best jaloers is aangelegd, maar goed, ik vond haar wel aardig en zo..

Nou gisteren na die kerstbal kwam hij dus nog weer even op msn... zegt ie zo van... Z (vriendin) vond je trouwens wel een aardige meid Lachen ... ik zo "mooi zo, ik haar ook hoor Knipoog" ... hij zo "ja best wel he Knipoog, maar ja, misschien ook niet zo mooi..." "hoezo" vroeg ik, "Ze zei namelijk ook dat je wel mijn type bent volgens haar, dus nu moet ik heel erg met jou oppassen, anders is ze straks weer stik jaloers Scheve mond "

GRRRRRRR, nou weet je hoe het zit.. Ik weet dat ik hem gewoon uit mijn hoofd moet zetten, maar ik wil gewoon wel goede vrienden met hem blijven, het is gewoon gezellig en kan met hem lachen en zo, en de rest van dat groepje waar hij bij het vrijdansen bij zit (die ik intussen ookv eel beter heb leren kennen en daar nu dus ook bij zit) is ook allemaal kei gezellig en aardig en zo...... en waarschijnlijk zal dat ook nog best wel even duren voordat ik dus gewoon niet meer verliefd op hem ben, maar ik wil het wel zo.

Maar kijk, ik vind dus best klote, want als X nu bij mij de hele tijd op zijn tellen moet letten, dan kan dat toch nooit lekker soepel lopen als vrienden???

daarbij komt ook nog eens dat ik de hele tijd zit te denken, als die Z er nou niet was, dan had ik misschien nog wel een kans gemaakt Scheve mond

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het gewoon even kwijt....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19778
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 15:58

Sorane schreef:
Niet op door gaan. Je kan het niet maken om achter hem aan te gaan terwijl hij een vriendin heeft! Maar dat had je zelf denk ik ook wel kunnen verzinnen toch?


Nee dat probeer ik ook, het zal nog wel even duren voordat de verliefdheid zeg maar helemaal over is.. maar ik wil wel gewoon vrienden met hem blijven...

kijk die vriendin dat is nu al een serieuse relatie van 2 jaar of zo, daar wil ik ook niet tussen komen of zo, zo ben ik niet... maar ik wel vrienden blijven. 1 van mijn vriendinnen zei gewoon van misshcien moet je maar geowon niet meer met hem omgaan, maar ik heb zoiets van, moet ik dan elke jongen waar ik verliefd op ben, en die mij niet ziet zitten, gaan ontlopen? nee, ik kan hartstikke lachen met hem, en vrienden wil ik met hem worden....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19778
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 17:18

gliss schreef:
je gevoel volgen


Als ik dat doe dan ga ik tegen mijn principes in ... ik heb namelijk met mezelf afgesproken nooit tussen andere in te komen voor eigen bestwil.. maar het is toch wel moeilijk... en ookal is het van binnen erg moeilijk, ik gedraag me gewoon als een goede vriend zou doen Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19778
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 00:15

*zucht* het word er niet makkelijker op, de ene keer is alles helemaal helder en duidelijk en gaat alles super goed, en heb ik echt het gevoel dat alles goed gaat komen...

en het andere moment Boos!... krijg ik weer allemaal gemixte gevoelens en ideƫen, maar ik MOET gewoon accepteren dat ik hem niet kan krijgen, maar wil wel gewoon met hem om kunnen blijven gaan..

bah tis gewoon niet eerlijk!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19778
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 17:12

hey hey..

gister avond hebben we iets van vanaf half 6 tot 3 uur snachts zitten kletsen op msn, eerst was het echt gewoon super super gezellig. samen idols zitten kijken en zo, was echt leuk, hij had trouwens ook zijn webcam aan staan. Maar hoe later het werd heo serieuzer het werd.

Hij had dus een vermoeden en in het gesprek had hij me op eeng egeven moment wat voor het blok gezet, en toen heb ik het maar gezegd Verward... hij pakte het heel lief op, we hebben daarna ook nog heel lang zitten praten erover. Hij had zelf ook het gevoel dat het heel goed klikte met mij, en ik was ook wel speciaal voor hem, maar dat meisje was wel zijn grote liefde... ik ben nu eigenlijk heel opgelucht na gisteravond. en het is nu gewoon ff heeeeel erg klote, maar ik kom er wel over heen. Ik het gevoel dat wij hele dikke maatjes gaan worden, en daar kan ik uiteindelijk wel mee leven Lachen... hij had trouwens ook gezegd dat dat andere meisje eigenlijk maar geluk moest hebben dat ze eerder was Lachen ... na het gesprek van gister avond heb ik het idee dat het echt helemaal goed gaat komen, ik heb duidelijkheid en een hele goede vriend erbij...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _xManadisx_, Britta31, estell__, Firebug, idion, Lanoca, loowny, Majestic-12, mala26, Nietsmar, senna21, tesseke, Urona447 en 46 bezoekers