Heb helemaal geen kerstgevoel................

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Heb helemaal geen kerstgevoel................

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 15:11

En ben ik nu de enige Verward Heb de boom opgetuigd maar dat ging niet van harte en het lukte niet. Helemaal geen Chrismas feeling.

Eigenlijk zou ik het liefst deze dagen overslaan. Bloos Smerige donkere dagen en dan regent het ook nog Verdrietig en het waait verschrikkelijk hier Verdrietig

Zal ik maar een winterslaapje gaan houden?

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:13

Nee, zeker geen winterslaap houden! Deze tijd van het jaar wil je toch niet missen. Ga anders naar de stad oid, is die bij jullie niet versierd? En kerstliedjes downloaden natuurlijk:
slade - merry christmas everybody
ronettes - sleigh ride
wham - last christmas
mariah carey - all I want for christmas
abba - happy new year

etc..

Gewoon jezelf in de stemming brengen Knipoog

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 20:19

Krijg gewoon pijn in m'n kop van die kerstliedjes Verdrietig

Zit nu weer lekker ziekelijk te bokken..... Ben maar weer een verslavend spelletje aan het downloaden. Voel me goed poedersuiker......

BLEH

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:33

Moeten we volgend jaar een Bokt- Christmas meeting houden voor alle mensen die de juiste sfeer niet kunnen vinden??? Lachen Met lekkere hapjes en drankjes en cadeautjes Tong uitsteken.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:58

ik heb dit jaar ook niet echt een kerstmisgevoel...misschien komt het nog als we lekker eten krijgen Haha! en vreselijk met dit zeikweer, dat er maar een dikke pak sneeuw kwam te liggen. de eigenaar van mn verzorghaffies vertelden eergister toevallig nog dat hij een grote slee heeft, dus als het eens flink ging sneeuwen konden we met flicka voor de slee gaan rijden! maar helaas...in duitslands enzo sneeuwt het wel...waarom hier niet?!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:06

Ik heb dit jaar wel een kerstgevoel.
maar andere jaren soms ook niet hoor.
Geen idee hoe et komt.
Vind et altijd wel jammer als ik dat gevoel niet heb...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:08

Geen kerstgevoel hier ook.

Ik zit me alleen zorgen te maken over de drie dagen dat ik verplicht gezellig huis. Gadverdamme... wat mij betreft mogen ze kerstmis afschaffen.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:49

Jurga schreef:
Moeten we volgend jaar een Bokt- Christmas meeting houden voor alle mensen die de juiste sfeer niet kunnen vinden??? Lachen Met lekkere hapjes en drankjes en cadeautjes Tong uitsteken.

EN EEN KERSTBOOM!
Met heel veel lampjes.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 10:15

Gaan we het volgend jaar ZO vieren dat ik het dit jaar over ga slaan Haha!
Eerste vakantiedag maar het weer zit niet echt mee.... Vanmiddag maar ff richting binnenbakkie...

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 15:02

Als ik 'thuis' ben heb ik het kerstgevoel ook niet, de sfeer hier in huis is niet bepaald wat je noemt fantastisch... Ik woon hier met m'n moeder, maar we leven volledig langs elkaar door (bewust ook langs mijn kant, want ik heb liefst zo weinig mogelijk met haar te maken na wat er allemaal gebeurd is de laatste jaren...)

Maar als ik bij m'n vriend thuis ben zit ik helemaal in de kerstmood, gezellige boom, warmte, een leuke sfeer, pakjes onder de boom... Gezellig samen televisie kijken...
Ik kijk al uit naar kerstavond en kerstdag, ben bij m'n vriend die twee dagen... lekker gezellig kerst vieren.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 01:44

hihi, nou ik ken dat gevoel hoor, dit jaar wel extreem trouwens hoor. Heb nooit echt wat aan kerst gevonden, ik mis die televisiekerst momenten, zo met de heeeele familie aan tafel, pakjes uitpakken, kerstliedjes op etc. Hoe hard ik het ook probeer, het helpt niet (nog). De kerstboom idd met groot verplichtingsgevoel opgezet, nou dat arme ding ziet er niet uit, die vindt kerst ook niets:-)
Maargoed, huur lekker een paar films, zet wat toastjes voor jezelf op tafel en geniet lekker in je eentje van de rust. Dus, fijne "vakantiedagen".

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 21:31

Geef mij maar Sinterklaas, daar kan ik me nog wel van verheugen. Maar de kerstman vind ik ozo nep... En al die domme lichtjes..... Om hele huizen heen, vind het niet echt heel mooi.

Nog een weekje en dan is het gelukkig weer voorbij!!!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:33

Bij mij is het ook ver te zoeken Scheve mond

Het gevoel wil maar niet komen!

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 10:42

Ik heb ook niet echt een kerstgevoel nog.
Maar dat komt meer omdat ik het zo druk heb met van alles en nog wat.
Heb niet eens tijd om zelf kerstcadeautjes te kopen, dat geeft meestal ook wel sfeer. Mijn zusje heeft mijn cadeautjes voor me gekocht, ik weet niet eens wat ik mijn ouders ga geven Verward

Thuis staat wel gezellig een mooie kerstboom en veel pakjes eronder, maar ben weinig thuis, dus dat slaat ook niet echt over.
Op dit moment dringt het meer door dat ik de komende 4 dagen vrij ben, maar niet dat ik vrij ben omdat het Kerst is Knipoog

Maar goed, hopen maar dat Kerst morgen in alle hevigheid toeslaat, want vind het altijd wel gezellig.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 22:54

Nog steeds geen kerstgevoel..... en dan is het ook nog kerstavond!

Misschien morgen beter.......

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 22:26

nou ik heb ook niet echt bepaald kerst gevoel. moest vanmiddag ook nog ff werken bahhh, maar ja me baas is op vakantie dus ja dan moet je wel. maar gelukkig ga ik morgen weer naar me oude woonplaats terug JIPPIE!!

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 22:30

Ik heb ook geen kerstgevoel! Gister met een hoop familie gegeten en mn moeder en haar vriend zijn vandaag bij mij geweest. Nu zit ik heel alleen te bokken. Niets op tv en geen boek in de kast dat nog niet gelezen is. Bovendien ben ik snipverkouden en heb ik blaasontsteking. Scheve mond

Morgen ga ik gourmetten met wat meiden en daarna stappen, dus dat gaat helemaal goedkomen! En eerst eens lekker paardrijden, dat is ook al meer dan een week geleden! Lachen