Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 09:35

Hoi,

Ik zal het even kort en duidelijk proberen uit te leggen. Ik had tot vorige week nog een relatie en na elkaar een week niet gezien te hebben en veel met vriendinnen te hebben gepraat ben ik erachter gekomen dat ik meer ''buig'' in deze relatie dan dat het ''geven en nemen'' is. Dus heb ik Vrijdag besloten om hem via een smsje uit te nodigen voor een gesprek, dit wilde hij niet, dus was het voor mij al helemaal duidelijk.

Hij is ook geen prater en toont zijn gevoelens meer verbaal (toch?) Dit is altijd een struikelblok geweest in onze relatie, omdat ik in principe overal voor open sta en alles bespreekbaar is. Oke, dit heb ik geaccepteerd, je kan iemand niet veranderen, maar iemand kan zich wel aanpassen toch?

Er werden me dus een hoop dingen duidelijk (na 2,5 jaar), veel gepraat en verschillende meningen gehoord maar toch uiteindelijk op mijn eigen gevoel afgegaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen moment heb getwijfeld om er een punt achter te zetten, zoveel was er niet meer tussen ons..

En nu, gisteravond was ik bij een goede vriend van mij van wie zijn broer tot een jaar geleden nog veel op trok met mijn ex-vriend, krijg ik even doodleuk te horen ''of ik al wist dat mijn ex een jaar geleden vreemd was gegaan, met een meid uit zijn dorpje''. (1 jaar geleden ging ik dus al 1,5 jaar! met mijn ex). Deze persoon is heel eerlijk en zou niet weten waarom hij hierover zou moeten liegen, ook heeft hij tot kort geleden nog contact gehad met die meid, die het hem heeft verteld. Blijkt dus ook dat mijn ex het zelf heeft opgebiecht tegen die vriend zijn broer, maar nooit tegen mij!

Ik ga deze week mijn spullen ophalen en krijg nog het één en ander, maar toch kriebelt het om hem ermee te confronteren, al is het maar dat als ik de deur uitloop, nog even na zeg: ''Doe de groetjes aan N..'', of ik hou de eer aan mezelf? Dus hem ermee confronteren of.. Sorry voor het lange verhaal maar wilde het graag even van me afschrijven.

Groetjes


DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 09:44

@ Malibu_ Dat wilde ik ook graag zeggen, het kriebelt zo erg, ook omdat hij gewoon denkt dat ik hier nooit achter zou komen.

@ Saltoke, Dankje Lachen Zo dacht ik er ook over, ik kon gelukkig gisteravond toen ik het hoorde er wel om lachen, het is tenslotte lang niet uitgekomen, maar uitkomen zal het altijd. Zo'n snelle steek ,hou ik de eer aan mezelf en hij zit toch wel met een k..tgevoel, hoop ik.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 09:46

@ timilom, terug willen? Voor geen goud, maar om heel me hart te luchten, krijg ik denk ik niet de kans voor, dus hou de eer aan mezelf, ben kort en zakelijk en als ik de deur uitloop, gooi ik dat er even uit.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 09:48

@ Cassidy, vreemdgaan is bij mij sex met een ander, en dat heeft hij meerdere malen gedaan met hetzelfde persoon, dus hij weet dondersgoed waar ik het over heb.

@lucifertje, hij heeft het tegen iemand gezegd, waarvan hij ''dacht'' dat ik het nooit zou horen, niet wetend dat ik met deze mensen in contact zou komen. Ik ga het meisje er niet mee confronteren maar ik vertrouw deze mensen blind op hun woord.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 09:52

else80, daar heb je helemaal gelijk in, maar ik kan heel moeilijk met hem praten, hij heeft er geen ''trek in''. Ik was degene die vriendschappelijk uit elkaar wilde gaan, maar hij was heel kort en vond het goed zo. Voor mij geen contact meer met hem, misschien ooit in de toekomst maar voor mij is het even helemaal over.


DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 10:00

Dat gevoel had ik ook al, maar ik had echt een bord voor me kop, voel me echt zo dom op t moment, ik dacht dat het er allemaal bij hoorde en had zo nog een paar jaar ''doorgekacheld''. Maar hoe ga ik dat aanpakken, want ik krijg toch geen volledige aandacht meer, hij heeft geen behoefte om mij te spreken.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 10:29

Dankje, dat is de manier hoe ik het inderdaad ga aanpakken, hij is gewoon thuis met spullen ophalen en had inderdaad al bedacht eerst rustig mn spulletjes te pakken en hem er kort mee te confronteren en dan weg te gaan

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 10:30

Ik laat zeker even weten hoe t is gegaan.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 12:09

@LesleyLady en Faelivrin, hij is inderdaad erg moeilijk als het gaat om communiceren en ik wil het door het hem te zeggen echt inderdaad stof geven om over na te denken, geen enkel meisje die dit accepteerd.

Want de vriendschappen naast mij ex-vriend betreft, zit dat wel goed en zoniet weet ik ook gelijk wie mn echte vrienden zijn en wie niet.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 12:51

Ik wilde morgen of Vrijdag mn spullen gaan halen,zoiezo voor t weekend.

LCharlotte: Ik heb het nooit eerder te weten kunnen komen, omdat die vriend van mij zn broer een paar maanden weg is geweest, en pas kort geleden hoorde dat zijn broertje met mij omging. Zo ging het balletje rollen. Maar dan nog was het mijn ex zijn taak om het mij te zeggen, niet iemand anders.

@Share, die vind ik wel goed Lachen

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 13:07

nou, net wat over en weer gesmst, conclusie is dat hij rond 6uur miin spullen komt brengen,..Is dit nou slim? Of zal ik er toch op aandringen dat ik het zelf kom halen?

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 13:17

Ik heb net met mijn vriendin afgesproken dat we om 7uur naar zijn huis gaan, omdat ik dan inderdaad zelf bepaal wanneer ik de deur achter me dicht doe Lachen

Ik ga hem er zeker mee confronteren, maar wel kort. Ben nu al beetje zenuwachtig, maar heb wel voorpret haha.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 13:23

Haha, want een goeie ideeen..Vooral dat van ''ik ben niet zo'n prater'' moet ik onthouden. Dankje

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 18:26

Over een klein half uurtje ga ik langs, ik zal jullie vanavond nog laten weten hoe het is gegaan en hoe ik het heb aangepakt. Bedankt voor het meedenken en de tips. Groetjes

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 22:48

Nou hier het verhaal,..
Ik kwam aan om 7uur, hij stond in de straat, was aan zijn auto aan het sleutelen. Dus ik stap uit m´n vriendin haar auto en zij zou de auto alvast keren. Ik loop voor hem uit naar zijn huis, mijn spullen lagen al netjes klaar. Ik voeg eigenlijk heel direct naar mijn geld, vond ik toch wat belangrijker dan die paar kledingstukken. Geld gekregen en als afsluiter zei ik: ''Heey Jer, doe Nikita de groetjes van me'' waarna ik de deur uitliep en die achter me dicht trok, op hetzelfde moment hoorde ik hem zeggen: ''Wie is Nikita''? (vervolgens doet hij de deur open) en zegt gelijk erachteraan: ''Dion, Dion'', ''Ik weet wat je gehoord hebt maar het is niet waar, maar vooral je ex blijven geloven''.

Waarop ik mij omdraaide uit reactie, mijn armen omhoog gooide en zei: ''Ik ben niet zo'n prater'' en ben zo huppelend naar mijn vrienden gegaan, auto in gestapt en weggereden Lachen Met deze ---> Lachen op mijn gezicht.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 22:54

Vervolgens krijg ik een smsje met als tekst: ''KK lomp jij. haha. dat was voor jou en vooral je ex blijven geloven stomme tieves chick, ga dit niet rondhangen want dat is niet zo..slim jij hoor''

Half uur later:

''Echt triest dat je dat denkt.maar t maakt niet meer uit.als je dat maar niet rond ga zitte zegge want dat pik ik niet!!!dan weet je dat!''

Nu net 22.45:

K kan me herinneren dat ik in de eerste halfjaar met de gezoend heb en alleen dat.dat zweer ik op me dood k heb niet met der gen**kt en dat is 2jaar geleden als het niet langer is ben je toen altijd trouw gebleven!!!want had er spijt van sorry voor datgene wat ik niet had moeten doen.heb altijd alles voor je gedaan.en dat weet je.mja ik snap het niet echt allemaal.je moet t zelf weten.''

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 22:55

En wat ik nu het meest vreemde vind aan deze situatie, ik heb helemaal geen contact meer met mn ex...Ik ga ook niet op deze smsjes in, voor mij is het afgesloten. Wat vinden jullie?

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 22:59

Inderdaad, ben er even helemaal klaar mee, mn vertrouwen is wel weer flink geschaad.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-07 23:17

@ Evelijn. Dat was inderdaad mn doel en geloof dat het best goed gelukt is, stond wel te trillen op mn voetjes, maar t maakt me sterker dat ik zo assertief heb gehandeld Lachen

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-07 10:47

Zo, wat een reacties, dat had ik echt niet verwacht Lachen .. Ik heb inmiddels nog 3 a 4 smsjes gehad en in zijn laatste smsje stond: ''Ok k wil gewoon dat je me schatje ben, geloof dat is wat ik nu weet k hou echt van je ken nie stoppen met denken an je geloof me aub laten we praten j bn me ware dat weet ik zkr. ken alles uitleggen x jer. sms aub want k kan niet slapen anders X

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-07 12:05

Nee inderdaad, kreeg zonet nog een smsje dat hij gewoon nog met me wil praten, dat ik echt zn schatje ben en dat hij dat nu allemaal weet en het allemaal wilt uitleggen, als ik dat wil..Hij laat nu inderdaad zn gevoelige kant zien (na 3jaar!) Wist niet dat hij die nog had.

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-07 18:06

Nee, hij beld niet. Ik heb een kort smsje terug gestuurd dat ik erover zal nadenken, of ik nog een keer met hem erover praat of dat ik het hierbij laat. Ik ben er nog niet uit wat ik zal doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bretsa, C_estmoi, Camino_S, Corelli, CRos95, Danij, Elitedeux, GoogleAdsense, Hjartje, maaikemuis, Marcato, Megane, tinker_sally, VenoSnorlax, YandexBot en 185 bezoekers