Stappen is ook niet meer wat het geweest is.......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Machie

Berichten: 15979
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:29

ohhh, wat lijkt me dat vreselijk!!! Het uitgaan 'ontgroeit' zijn!
G&K, kom maar een keer in enschede stappen, daar is het publiek vast heel anders Knipoog

Ik heb donderdagnacht wezen stappen in enschede, om half 6 was ik thuis Bloos! en om half 11 ging de wekker. Had vrijdagmiddag een schoolfeest, dus daar heen geweest, lekker van half 1 tot 6 uur lopen dansen Haha! En gisteravond weer wezen stappen... en vanaaf weer Haha!
Best slecht, nu ik er bij nadenk....


Machie

Berichten: 15979
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:44

kojack schreef:
Nou ben ik nog niet zo oud, maar toen ik een half jaartje geleden naar de stad (Amsterdam) ging voelde ik me ook mega oud !
Allemaal van die 'kinderen' van 16 jaar ofzo. Zwaar opgemaakt en met kleding waarvan je verwacht dat iemand zo van achter het Centraal Station vandaan komt !


dat ken ik, maar niet van het stappen in enschede!
Ik denk toch, het uitgaan hier is vet wel anders dan het uitgaan in het westen! En gooi het dan niet op de 'boeren' hier...

Machie

Berichten: 15979
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:10

ja, maar gaan zoeken waar je moet stappen, das ook zowat he Knipoog

Machie

Berichten: 15979
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:19

als ik dit lees allemaal zo, ben ik toch wel trots op 'mijn' enschede!
leeftijd is hier altijd tussen de 17 en 25 Lachen en soms nog wel ouder! maarja... verschil moet er wezen he!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amyyy, Arlette1991, Cappi, Daphx93, Dee_Es, DexterM, fohadie, Ineke2, Kimberley_, KleinBoefje, LiDi, Pferdchen, Redford, rocky_1995, Valentinotje, Varekaj, Vavane en 142 bezoekers