AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRG, fiets gestolen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRG, fiets gestolen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 22:51

Ik moet even mijn ei kwijt hoor. Waarom kunnen mensen nou niet met hun poten van andermans spullen afblijven?????? Boos! Ik heb net een nieuwe fiets nadat mijn vorige (bijna 1 jaar oud) bij de fietsenmaker uit de werkplaats is gestolen. Deze fiets is dus vanavond (heb hem net twee weken) weer voor de deur van mijn moeder gejat!

Dit is fiets nummer 15 of 16, ik ben de tel inmiddels kwijt. Hij stond overigens gewoon vast en op slot, maar dat is dus geen bezwaar blijkbaar.

Ik betaal me arm aan verzekeringspremie. En bovendien heb ik alleen mijn fiets als vervoermiddel en zonder ben ik echt ernstig gehandicapt. Gelukkig kan ik er een lenen, maar ideaal is het niet. Ellendige jatters ook! Excuser le mot.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:59

ooooo wat erg, word weer een nieuwe kopen, vingers afhakken moeten ze, tsssssssssssss

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:01

de 16de fiets al.. dat gaat lekker *maar niet heus* Scheve mond

Veel succes met het verder zoeken van een nieuwe (2dehands neem ik aan ? ) fiets

Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 23:35

*LOL* Ik krijg de fiets vergoed via de fietshandelaar, dus ik koop gewoon weer een nieuwe! Ik geef het niet op. Dan maar nog meer sloten eraan.
Deze verzeker ik trouwens wel op een manier zodat ik het geld zelf krijg als deze gestolen is over 3 weken ofzo. En dan koop ik wel een tweedehands fiets. Het probleem is alleen dat ik heel veel en ver fiets en dan is een fatsoenlijke en comfortabele fiets wel zo prettig.

Ik heb trouwens ook al een aantal ouwetjes versleten. 1 onder een auto (ik op de auto gelukkig) en op de andere is een boom gevallen tijdens een storm. Ik tref het dus niet echt met fietsen. Ook niet met eigen paarden trouwens. Huilen

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:47

hahahah sorry het spijt me. Mijn fiets is gelukkig nog nooit gestolen maar die valt ook heel erg op.
Misschien een goed idee plak je fiets vol met stickers.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:49

die van mij gister ook!!!! hij was kei fel groen en toch gestolen

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:57

zooo...de 16e al!!! wow...ik zit nog altijd aan de eerste Lachen maargoed, ik woon dan ook heel ergens anders.
(vooral rond deze tijd is worden er veel gestolen, want o.a. poolse mensen die hier werken gaan met kerst naar huis en zoiets hebben ze daar niet(btw.heb opzich niets tgen polen hoor)