Krankzinnig! Lijk ligt 2 maanden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 00:16

In landen als India waar de armoede hoog is sterven de mensen als vliegen op de straat. En daar worden ze vaak gewoon aan hun lot overgelaten. Maar in Japan is toch een ander verhaal Scheve mond , kan mij moeilijk voorstellen dat het daar dagelijkse kost is. Ik hoop dat het hier nooit zo een vaart zou lopen...

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.



Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 00:51

ellenlouise schreef:
Ik heb een tijdje geleden een documentaire gezien over tieners die zich jarenlang (!) opsloten in hun kamer. Konden de hoge druk die de Japanse maatschappij aan ze stelt niet meer aan. De ouders zetten het eten voor de deur en als ze vertrokken waren pakten ze snel dat bord op. Ze lieten zich aan niemand zien!! De ouders spraken er vaak niet over omdat het een schande is. Wonderlijk land dat Japan.[/i]


Ja dat had ik ook gezien, echt raar Scheve mond Zelfs het eten moest onder de deur worden geschoven en van die toestanden...

Er was ook een tijdje geleden zoiets van een jongen die iemand ofzo had vermoord(dacht een kind maar ben niet zeker) de verklaring van de japanners was ook duidelijk: Ze bleven erbij dat het de ouders hun fout was omdat hij enig kind was en hij broers of zussen nodig had Verward

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:04

Maar eigenlijk, hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik denk: klopt dit wel? Want ik krijg meer en meer het vermoeden dat dit gewoon een of andere stadssage is, het is toch bijna onmenselijk dat ze een lijk zolang op een openbare plaats laten wegrotten.. Scheve mond

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lastig, Xyris en 210 bezoekers