het is uit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-01 23:43

het is dus over tussen Dj en mij de ene kant vind ik het jammer ik geef ook nog best veel om hem andere kant is er een groote last van mijn schouders afgevallen.
het is best op een banketstaaflige manier gegaan. Ik was aan het msn-en en Dj kwam online en hij vroeg van 'hey leef jij ook nog' ik zo van 'ja half' en toen begon hij te vertellen hoe zieleg hij wel niet was en hoe k*t hij zich voelde omdat ik niks van me had laten horen, toen vertelde ik dat ik rust nodig had om ff na te denken toen zij hij dat ik makkelijk iets van me had laten kunnen horen enzo hij vroeg niet of er iets was nee hij dacht alleen maar aan zich zelf. toen heb ik gezegd dat ik nog steeds verliefd was op 'W' en dat ik ff rust nodig had en niet alles draait om hem. hij deed niets ofzo hij zei 'ik wens je veel succes' en ging ofline. Sorry hoor maar als hij mij echt leuk vond dan deed hij er wel wat aan om te zorgen dat ik bij hem bleef.
ik was dus echt ontzettend kwaad toen heb ik ff lekker 2,5 uur gereden met Sya buiten ff nergens aan denken, daarna heb ik weer ff met Dj gepraat we hebben geen ruzie daar ben ik wel blij om.
ik ga nu slapen en vertel morgen meer over 'W'
xxx
Thirz


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 16:12

hoi hoi,

ik wou het eignlijk ook niet via het internet doen maar hij deed zo banketstaaflig en ik was nogal opgefokt dus gooide ik alles eruit ik was echt zooo kwaad, gelukkig hebben we geen ruzie want daar heb ik echt geen zin hij komt vanavond langs om even te kletsen.

xxx
Thirza


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 18:54

dan zou het voor mij gelijk over zijn he als ze het niet kunnen hebben dat ik ook naar Sya ga dan heeft die jongen echt lekker pech Sya is alles voor me en daar hoeft niemand tussen te komen of iets over te zeggen.

xxx
Thirza


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, GoogleAdsense, Muga, Muronia en 143 bezoekers