Digitale camera - Casio QV-2400 of een ander merk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 20:50

Vanwege een financiƫle meevaller wil ik nu z.s.m. een digitale camera kopen, prijs tot f1500,-.
De Olympus C-100 (gezien bij Jacqueline) vond ik moie foto's geven en niet duur, maar ik wil toch graag een met optische zoom (telelens).
Ik heb m'n oog laten vallen op de Casio QV-2400UX , kent iemand die?
Of heeft iemand nog een andere absolute aanrader, alle tips zijn welkom!

_________________
"I'm not an addict, maybe that's a lie......"

K's Choice

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maaike van de vis op 2001-10-31 20:17 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 00:10

Zoek eens wat tests en reviews, kijk ook eens op wat fora e.d. naar wat andere mensen van camera's vinden. Hier is trouwens al eerder een keer een topic over geweest, ook in algemeen ik heb daar een redelijk uitgebreide reactie bij gegeven. Ff zoeken..

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 65&forum=2

Deze dus.

BTW ik ben zelf niet echt gruwelijk enthousiast over Casio, hebben soms wel leuke dingen maar hun spullen zijn over het algemeen zo plastic ofzo..

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 18:22

Hoi Maaike ,

wij hebben zelf een SONY dsc-505V , ben er heel tevreden over . Heb even op de doos gekeken , 3.3. milj. pixels , USB interface ( kan hem zo op compu aansluiten ) , 10 x digitale zoom & mogelijkheid om extra lens toe te voegen , opslag gaat via memorystick , ik heb er 1 van 64 MB ( moet je nog wel los kopen ) en er zit een oplaadbare ( infolithium ) batterij in. Het leuke van deze camera vind ik dat je ook nog filmpjes tot 1 min kan opnemen. Succes met uitzoeken !

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 21:11

Ik heb er inmiddels eentje, een minolta E203, 2 megapixels, 3x optische zoom, 32 MB geheugen, en nog van alles waar ik geen verstand van heb Clown
Je zult de resultaten binnenkort wel zien bij itp Knipoog