Sommige mensen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Sommige mensen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:06

Ik vraag me soms echt af waar mensen hun rijbewijs halen hoor!!!

Ik ga mijn vriend van het station afhalen en rijd op de weg in de richting van een grote kruising, op die kruising staan verkeerslichten.
Er zit een vrouw voor me met een klein rotautootje met 3 kids erin. Ze zit de hele tijd al niet op te letten.
Maar goed ik erger me kapot, een baan opschuiven ging niet want ik moest direcht na die kruising rechtsaf richting huis.

Rijden we op die verkeerslichten af die groen waren, gaat die enorme tulpentrut remmen! Voor een GROEN stoplicht!! Dus ik (die voldoende afstand had, maar niet gerekend had op deze belachelijke actie) trap mijn rem in en raak haar net niet! Maar goed ik sta met piepende banden stil. Kijkt ze in dr spiegel en begint gebaren te maken tegen me (let wel het stoplicht was nog steeds GROEN).
Dus ik wijs gewoon heel droog naar mijn voorhoofd en zeg dat ze gek is.

Ik ga toch maar voorbij dat gevaarte en rijd richting huis, het toeval wil dat haar koters op de school zitten naast mijn huis, dus ik kom haar nog een keer tegen. Gaat dat geval daar een potje staan schelden tegen me.
Nou toen had ze me, ik was ZOOO kwaad! Ik heb haar dus gevraagd bij welk merk luiers zij dr rijbewijs had gekregen. Zegt ze dat haar kind een koekje had laten vallen in haar nieuwe auto en dat ze die moest pakken!!!!!! Op een MEGA kruising!!!!
Echt ik had jeukende handen, het liefst had ik haar een knal voor dr poffer verkocht. Maar goed ik heb alleen gezegt dat ze haar beter een paar goede wandelschoenen kunnen geven en die auto lekker de sloot in moeten rijden.

Bah ik haat dat soort mensen, echt vreselijk. Die idioten veroorzaken de grootste ongelukken!!!
Nu ben ik blij dat ik voldoende afstand had anders had ik met een gangetje van 70 mooi op haar achterbank gezeten.
Dat soort gekken moeten ze nou van de weg afhalen!!!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:09

hahahahahaha vooral die uitdrukking 'knal voor der poffer' kan me goed voorstellen dat het irri is. Ik vraag me wel vaker af waar mensen hun rijbewijs hebben gehaald.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:14

Ja en het ergste zou geweest zijn als je echt op haar achterkant geklapt was. Degene die achter op iemand anders klappen krijgen vrijwel altijd de schuld......Dus ook niets vergoed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:22

Flower schreef:
Ja en het ergste zou geweest zijn als je echt op haar achterkant geklapt was. Degene die achter op iemand anders klappen krijgen vrijwel altijd de schuld......Dus ook niets vergoed!


Weet ik, maar in dit geval had het me niets verbaasd als ik er boven op geklapt was. Moet je je voorstellen je rijd op een 80 km weg. Die trut die reed 70 dus ik ook. Er konden makkelijk 2 auto's tussen, want door haar wangedrag was ik al meer ruimte gaan houden.
Er is niets te zien, de kruising is vrij, geen auto's of wat dan ook, dus totaal geen reden om een noodstop te maken.
Dat deed ze wel! Ze stond gewoon in een keer stil!! Dus ik had geen andere keus dan te stoppen.... Er waren mensen die het zagen gebeuren, dus ik had getuigen gehad. Ik denk dat ik in dit geval niet fout was! Mijn remweg is veel langer dan die van haar. Zij reed in een Fiat Seicento van een paar honderd kilo en ik in een grote alfa van bijna 1600 kilo.
Als ik erin gegaan was had ze een serieus probleem gehad, want mijn auto was er dwars doorheen gegaan.
Ze brengt dus niet alleen mij en mijn vriend in gevaar, maar ook haar kinderen die op de achterbank ZONDER gordel zaten....

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:27

helaa,s er geldt ALTIJD dat je voldoende afstand moet hebben om bijtijds te stoppen, dus met een zware auto moet je meer afstand houden. Neemt niet weg dat het een belachelijke actie is

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:30

ohoh je mag niet 70 rijden binnen de bebouwde kom, of hebben ze dat hoofdstuk overgeslagen toen jij opging voor je rijbewijs Haha! Knipoog

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:31

Ik erger met vaak ook groen en geel aan mensen die niet uitkijken en rare dingen gaan doen. Mensen die niet kijken en met een noodvaart de hoek om sjezen en dan gaan remmen in een bochtje waar het dus weer helemaal niet nodig is.
Ik krijg een bon omdat ik 5km te hard reed, maar mensen die echt gevaarlijke dingen doen komen er weer goed vanaf. Ze moeten dat soort mensen eens gaan beboeten (en voor een flink bedrag).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:31

Ik had dus voldoende afstand, want ik ben er niet opgeknald. Maar ik zal zo eens een mijn buurman vragen, die is hoofdcommandant bij de politie en die weet het vast wel Haha!

Maar een achterlijke actie is het inderdaad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:32

gijsenkim schreef:
ohoh je mag niet 70 rijden binnen de bebouwde kom, of hebben ze dat hoofdstuk overgeslagen toen jij opging voor je rijbewijs Haha! Knipoog


Euhm ik vertelde net dat het een 80km weg is, en daarmee dus niet inde bebouwde kom ligt. Het is een grote weg die van de ene kant van de stad naar de wijk gaat waar ik woon, en van de andere kant het verlengde van een snelweg is.
Dus ik reed zelfs 10 km te langzaam!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:35

bij verkeerslichten is de laatste 200 meter voor het verkeerslicht een 50 kmpu gebied.... kijk maar de volgende keer dat je er rijd.

Er zal een bord met 50 km staan 200 meter voor het stoplicht, en aangezien jij al op de kruising was geld daar een maximum snelheid van 50 kpu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:37

gijsenkim schreef:
bij verkeerslichten is de laatste 200 meter voor het verkeerslicht een 50 kmpu gebied.... kijk maar de volgende keer dat je er rijd.

Er zal een bord met 50 km staan 200 meter voor het stoplicht, en aangezien jij al op de kruising was geld daar een maximum snelheid van 50 kpu


Nee hoor! Er was nog iemand die dat zei en ik ben daar eens op gaan letten en het is wel deglijk een 80km weg! Hij gaat van 120(stukje snelweg) naar 100 (autoweg) en bij het stoplicht is het 80.
Maar ik neem aan dat jij dus weet over welke kruising ik het heb?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:37

Ik irriteer me zo vaak aan andere weg gebruikers.
Vooral oudere mensen begrijpen het nut van een SNELweg niet geloof ik !
Niet is zo vervelend als mensen die maar 80 of nog langzamer rijden op de snelweg, vooral als je de snel weg op wil en er zit er zo eentje voor je.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:39

Nee ik weet alleen dat op en bij een kruising altijd een 50 kilometer zone is. Overal in Nederland Verward .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:41

gijsenkim schreef:
Nee ik weet alleen dat op en bij een kruising altijd een 50 kilometer zone is. Overal in Nederland Verward .


Niet overal dus!! Ik zou zeggen kom eens kijken! Ik wil ook wel een foto van de verkeerssituatie maken hoor! En zo weet ik nog een hoop plaatsen in Nederland waar dit zo is...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:42

Wat jij wilt Haha! Knipoog

zou het toch maar even opzoeken in de theorieboeken voor de zekerheid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:44

gijsenkim schreef:
Wat jij wilt Haha! Knipoog

zou het toch maar even opzoeken in de theorieboeken voor de zekerheid


Ik kan het opzoeken wat je wil, maar deze situatie is nou eenmaal zo!!! Als je er 50 mag dan zal dat er wel staan. Maar er staat iets van 500 meter (ongeveer) voor het stoplicht een bord 80. En 80 is naar mijn idee nog steeds geen 50.
En zoals ik al zeg zo zijn er meer van die situaties in nederland hoor!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 16:48

niet ruzie maken he Haha!
Stom mens als je rijd let dan op de weg en niet op de koekies van je kind (zal wel een smoes zijn geweest)

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:05

hahahaahhahaha geweldig ik rol hier echt van mijn stoel af joh!!!
voor het zelfde geld rijd je tegen haar aan dan ben je dus gewoon de l*l!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:08

mango schreef:
hahahaahhahaha geweldig ik rol hier echt van mijn stoel af joh!!!
voor het zelfde geld rijd je tegen haar aan dan ben je dus gewoon de l*l!!!


Ik kan niet garanderen dat ik dan niet was gaan slaan! Ik denk dat ik dan echt laaiend was geweest! Gaat mn nieuwe auto Boos!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:13

ja ik zou er geslagen hebben hoor als dat was gebeurt domme dozen!!!!
zonde van je autootje

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:14

verschrikkelijk dat soort mensen...en supergevaarlijk...
bij ons is in de buurt een erg gevaarlijke weg, 80 mag je er, maar er zitten erg gevaarlijke bochten in, waarin al veel doden zijn gevallen (waaronder iemand die bij mij op school zat...). inhalen is dus niet echt handig, maar de weg is 15 km lang ofzo, dus als iemand voor je 40 rijdt, vreemd dan he...

trouwens als zij ineens remt, en er was geen aanleiding en jij rijdt erbovenop is het haar fout.
en een koekje oprapen wordt niet als aanleiding gezien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:15

mango schreef:
ja ik zou er geslagen hebben hoor als dat was gebeurt domme dozen!!!!
zonde van je autootje


Tja maar wat schiet ik er eigenlijk mee op? Mijn auto had dan ik puin geleden, en wie weet wat die kinderen hadden gehad...
Maar wat het leuke is, zij staat midden op straat te schelden, en ik vraag alleen bij welk merk luiers ze dat papiertje heeft gekregen, en dan ben ik asociaal enz enz. Ik heb niet een keer mn stem verheven (wees blij Schijnheilig )

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:18

Iemand die in bijzijn van zn kinderen gaat staan schreeuwen op straat is zowizo niet goed in de bovenkamer........ leuk voorbeeld voor de kids, en ondertussen maar klagen over normen en waarden

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:19

Sorane"]
[quote="mango schreef:
ja ik zou er geslagen hebben hoor als dat was gebeurt domme dozen!!!!
zonde van je autootje


Tja maar wat schiet ik er eigenlijk mee op? Mijn auto had dan ik puin geleden, en wie weet wat die kinderen hadden gehad...
Maar wat het leuke is, zij staat midden op straat te schelden, en ik vraag alleen bij welk merk luiers ze dat papiertje heeft gekregen, en dan ben ik asociaal enz enz. Ik heb niet een keer mn stem verheven (wees blij Schijnheilig )
[/quote]

ja je hebt idd gelijk maar die opwelling om te slaan blijft wel he hahahah

maarre netjes gedaan hoor dat je je stem niet hebt verheven petje af als zij tegen mij was gaan gillen had ik er dus wel een klap gegeven of lekker terug gaan gillen ik ben wat dat aan gaat niet zo slim in dit soort dingen achteraf denk ik pas sh*t waarom reageer ik nou niet zo of zo ipv te gaan gillen tegen zo'n super doos..?? het gaat al betere maar dat komt omdat ik ouder word zeggen ze hihih

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:25

mango"]
[quote="Sorane"][quote="mango schreef:
ja ik zou er geslagen hebben hoor als dat was gebeurt domme dozen!!!!
zonde van je autootje


Tja maar wat schiet ik er eigenlijk mee op? Mijn auto had dan ik puin geleden, en wie weet wat die kinderen hadden gehad...
Maar wat het leuke is, zij staat midden op straat te schelden, en ik vraag alleen bij welk merk luiers ze dat papiertje heeft gekregen, en dan ben ik asociaal enz enz. Ik heb niet een keer mn stem verheven (wees blij Schijnheilig )
[/quote]

ja je hebt idd gelijk maar die opwelling om te slaan blijft wel he hahahah

maarre netjes gedaan hoor dat je je stem niet hebt verheven petje af als zij tegen mij was gaan gillen had ik er dus wel een klap gegeven of lekker terug gaan gillen ik ben wat dat aan gaat niet zo slim in dit soort dingen achteraf denk ik pas sh*t waarom reageer ik nou niet zo of zo ipv te gaan gillen tegen zo'n super doos..?? het gaat al betere maar dat komt omdat ik ouder word zeggen ze hihih
[/quote]

Dat ken ik ook pas sinds kort hoor Schijnheilig Maar het werkt erg goed! hihi Hoe rustiger je blijft hoe kwaaier de ander meestal wordt hihi Haha!