chello hier wel beschikbaar???!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

chello hier wel beschikbaar???!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 15:34

Ik deed net een postcodecheck, meer voor de grap dan om te kijken of het hier echt beschikbaar is, want wij hebben hier geen kabel, nu kwam r uit de postcodecheck dat chello entry, chello light, chello classic, chello plus wel bij ons beschikbaar waren.. terwijl we hier dus geen kabel hebben? Maar meestal maken die postcode checkers geen fouten.!
Dus we gaan ons maar aanmelden nu en maar kijken wat er nou straks uitkomt... Scheve mond Verward (Ik wil wel kabel Haha! )



Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 15:46

kabel was hier dus mooi niet beschikbaar.. na ja maakt niet uit want we hebben even wat geinformeerd en... jaja... *tromgeroffel* vanaf maart 2004 is hier ADSL beschikbaar Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!.... *heb maar even een vruegde dansje door het huis gemaakt.. hihi hoezo verslaafd??! Knipoog* Dan kan ik zelf ook eindelijk een eigen compu op mn kamer en we kunnen dag en nacht internetten Haha! Plingus bokkertjes pas maar op.. vanaf maart ben ik weer een officieele bokt stalker.. }>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Anoukjuuuhh, C_estmoi, DexterM, Domi_94, GoogleAdsense, Ik_is_Ik, Maaaarije, Molly1230, redbutton, RoronaZorro en 98 bezoekers