Wie kan mij een beetje oppeppen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Wie kan mij een beetje oppeppen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 15:03

Ik zit al een tijdje in een dip over mijn werk. het loopt als een rode draad door mijn leven want zelfs in het weekend ben ik niet meer blij en energievol.

Sinds ik werk sinds juli 2001 is dit mijn 4e baan al. de 4e baan waar ik niets te doen heb qua werk. heb het dus slecht getroffen en ben al 2 x ontslagen (nou ja contract niet verlengd) doordat het werk terugliep. werkte eerst in de reclamebranche en daar gaat het dus niet zo goed.

Maar goed baan nr. 4 sinds mei. leuk werk maar ja in de bouwvak liep het werk zo terug dat ik al vanaf 10.00 niets te doen heb en ik nog tot half 5 moet. Tot mijn grote verbazing toch een verlening van mn halfjaarcontract in september. ze waren tevreden over mn werk en hadden nog goede vertrouwen dat het werk wel weer zou komen. maar ja dus niet. omdat ik er niet meer tegen kan heb ik ruim een maand geleden tegen mn baas in het zoveelste gesprek wat ik aangegaan ben gezegd dat ik aan t solliciteren ging en dat ik hem op de hoogte houd van het verloop. Dit ook omdat ik open en eerlijk tegen hem wilde zijn. Nou had ik beter niet kunnen doen dus.

Ik had namelijk een baan aangeboden gekregen waar ik binnen 1 maand zou moeten beginnen en mijn contract liep pas 1 mei af met 2 mnd opzegtermijn. verder heb ik ook geen vrije dagen meer (allemaal opgenomen omdat ik me slecht voelde en rust nodig had) om te kunnen solliciteren.

kwam vandaag in ene een vrouw proefdraaien die per februari gaat beginnen!!! dit terwijl ik geeneens officieel heb opgezegt/ beweert hij dat ik gezegt had dat ik op korte termijn weg zou gaan.verdraaid mn woorden en komt heel dreigend en aangevallen over (nou ja wist al dat ze overspannen zijn maar ja dit had ik niet verwacht) Nou ik zal wel willen.

de vrouw van the boss begon er net over tegen mij en toen floepte er bij mij meteen uit: nou ik hoop niet dat wij in februari hier met zn 2-en zitten. krijg ik meteen weer de volle laag. ze vraagt ook iedere dag hoe het met mn sollicitaties gaat om gek van te worden. zogenaamd uit medeleven nou mooi niet. ik had mn baas belooft om mn op de hoogte te houden haar niet. zij is gewoon zn secretaresse. grr familiebedrijfjes

het solliciteren wil niet lukken de bedrijven waar ik op gesprek ben geweest zeiden beide: als je niets hoort dan ben je het niet geworden. niets gehoord dus. toen ik belde om de reden werd er gezegt te wisselend cv. alsof ik daar wat aan kan doen.ik wil weg want ik word hier ziek van maar alle bedrijven vinden mijn cv niet echt toppie omdat dit mn 4e baan is ook al heb ik de redenen hiervoor aangegeven!

zo depri als ik nu ben ben ik nog nooit geweest. ik zit al vanaf juli niets te doen van 10.00 tot 16.30 dat is echt niet te harden. hoe kom ik uit deze dip?



Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 15:32

nee de baan is niet doorgegaan ze hadden iemand anders die wel meteen kon beginnen want dat was de voorwaarde helaas.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 16:42

dank je NoaC ik hoop dat er wat bijzit in januari. denk idd dat het in december rustig is. het afgelopen weekend zag ik ook niets meer in de kranten.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 16:59

symbeami: sta open voor alle richtingen binnen mijn bereik . tot nu toe altijd administratief werk op kantoor gedaan. reclamebranche von dik heel leuk maar ben ik na mn 3e baan al vanafgestapt, daar gaat het extra slecht. het is ook een soort luxegoed reclame en drukwerk heb ik het idee. je ziet ook weinig banen erin

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 12:06

gijs: dus ik ben niet de enige? Balen van je baan ben je net gewend kun je weer weg. ik vind het ook wel een goed voornemen voor ons beide om in januari flink aan t solliciteren te gaan. en eerst maar lekker feest proberen te vieren. vooral flink eten enzo want bij mij willen de kilo's er niet aan. ben 1.85 en weeg 57 als ik stress heb dan wil het helemaal niet en ben ik heel de tijd slap en duf.

naomi: weet dat ik me mag prijzen met een contract (wat sowiezo 1 mei zou aflopen) maar overspannen en depri raken omdat je al vanaf 1 juli achter je computer niets zit te doen dat is me ook niet veel waard. Ken mijzelf zit nu aan mijn max. huil veel en vind niets meer leuk. iedere dag met tegenzin hierheen. ik heb na vrijdag gelukkig 2 weken vrij denk dat ik dan maar eens flink moet gaan shoppen ofzo. heb net mn tantieme gekregen. winkelen wil ook wel eens tijdelijk helpen om mijzelf tijdelijk op te vrolijken. en veel met mn paardje knuffen die zit ook niet meer goed in zijn vel vaak ziekies enzo begint nu echt oud te worden. de komende 2 weken zal ik mij sowiezo lekkerder voelen omdat ik dan niet hier zit te vervelen en mij aan alles en iedereen zit te ergeren. want nu bekend is dat ik wegwil zijn ze hier niet echt meer tof voor mij. lijkt wel of ze mij wegpesten.
Hoop voor jou dat je je ook gauw weer lekkerder voelt. bokken helpt wel een beetje om je te ontspannen.

Bedankt meiden

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 13:59

nu hoorde ik dus dat ze voor mijn baan al iemand anders hebben aangenomen per 1 februari. ze hebben al een contract naar haar opgestuurd.dit kan toch niet? mijn contract loopt nog tot 1 mei en ik heb helemaal niet gezegd dat ik eerder wegga. word gek hier. nu komt ze terwijl ik dit berichtje typ achter mij staan. begint ze weer domme opmerkingen te maken. ik vroeg gewoon wat aan haar zegt ze dat gaat je niets aan, we hoeven je toch niet alles te vertellen......rotwijf kan wel janken hier. ze pesten mij gewoon weg hier. nu is madam weer lekker naar de kapper

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 15:43

ja gelukkig nog 1 daagje morgen. nog een dagje bokken en dan even een tijdje off-line krijg binnen nu en 2 weken een nieuwe pc thuis. wel handig met solliciteren. de vrouw van mn baas is nu naar de kapper maar kijkt normaal op haar werkplek altijd uit op mn scherm dus kan ik geen sollicitatiebrieven tikken. dus nu lekker op vacaturesites surfen ha ha zit zowat heel de dag te internetten wat moet ik anders doen toch?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, Googlebot, Setteli en 182 bezoekers