(Paarden) dieren/mensen PORTRET - foto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 11:11

Oké, graag wat commentaar op onderstaande foto's. Zodat ik weet waar ik in het vervolg moet op letten zodat mijn foto's nog beter worden.

Afbeelding

Dit is 1 van de best geslaagde foto's van die dag geweest.
Afbeelding

Afbeelding

en dit is een foto van mei dit jaar van mijn 4 jarige merrie.
Buiten de tekst en het wegwerken van het halstertouw is er aan deze foto niets gewijzigd.
Afbeelding


petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 14:34

petraaken schreef:
Oké, graag wat commentaar op onderstaande foto's. Zodat ik weet waar ik in het vervolg moet op letten zodat mijn foto's nog beter worden.

Afbeelding

Dit is 1 van de best geslaagde foto's van die dag geweest.
Afbeelding

Afbeelding

en dit is een foto van mei dit jaar van mijn 4 jarige merrie.
Buiten de tekst en het wegwerken van het halstertouw is er aan deze foto niets gewijzigd.
Afbeelding


om mijzelf wat werk te besparen heb ik mijn eigen berichtje maar gequote. Hopelijk doen de foto's het nu wel.


petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 14:44

halstertouw heb ik niet zelf gekozen Haha! . De hengst is nl niet meer van mij. Dat van die achtergronden heb je gelijk. We dachten er pas later op om hem voor de bomen te plaatsen. Jammer genoeg verdween de zon een paar minuten later. Het touw werk ik wel weg met foto programma's. Andere bevindingen waar ik een beetje kan opletten ofzo?

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:53

Siempie schreef:
Sjimmy:

Petraaken. Op de laatste foto staat de buik van het paard er raar op door de dijk in de achtergrond. En juist van een drachtige merrie kan de buik mooi uitkomen. Misschien was het dan ook beter geweest om haar schuin te laten staan en dat je daardoor meer diepte krijgt. Zeker met zo'n buik zou dat mooi moeten zijn.



hihihi, wij hebben bij ons geen dijken is gewoon de wei die daar een beetje omhoog gaat. Haha! Zal er wel aan denken in het vervolg om haar niet meer tegen een glooiend landschap te plaatsen ofwel inderdaad als portret foto nemen. Portret foto stand is dat toevallige een tulpje bij Sony digi's? Elektriciteits palen en dergelijk kun je makkelijk wegwerken dus in een foto programma. Hoewel makkelijk Scheve mond

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 10:19

ik wil graag eens portretfoto's maken van dieren of mensen maar heb niet echt een portret stand op mijn digi behalve de portret+nacht stand. Kan ik deze stand ook gebruiken voor tijdens de dag portretfoto's te maken?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Eefje_Sammy, Flippertje, IlBuono, Lalladidoo, LuckySeven, Maanon_, MarJon, mosimonster, NadjaNadja, Petra_O, sariba, SemrushBot, Vavane, YandexBot, Zick_Zack en 156 bezoekers