Bellen in OV...dit gaat tever!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:57

Ik hoorde een vrouw bellen dat haar man de sopekip uit de vriezer moest halen...
En verder vaak mensen die een vriend of vriendin bellen om bij te kletsen..dan ben ik ook meteen op de hoogte tsss en daar zit ik nou net niet op te wachten als ik met een plofkop uit mijn werk kom.
Dan verlang ik wel baar eigen vervoer lekker geen gezeur dan maar file Lachen

Mijn toppunt was in de tram. Het type wiseguy die staat te bellen in de tram met oordopjes en zijn handen nochelant in zijn zakken in de loze ruimte te kletsen over koetjes en klafjes niet erg boeiend. Hangt op en belt de volgende.
Eerst dacht ik nog, die spoort niet en toen zag ik die dopjes... hij spoort nog steeds niet maar een psychiater hoeft er niet aan te pas te komen Lachen hoewel.... Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, _San87_, Amazonbot, Amber_anne, anjali, Anoukjuuuhh, Drico, eshz, Fly_high, gerlindie, Googlebot, KimD, marjannuh, Melzazu, miepmier26, moeshie, Olga89, ontherun, Paardennamen, RianneH, Stybba, TurboDi, verstijnen, XxLiEsJuHhxX en 207 bezoekers