kerstman is nou al gul geweest :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

kerstman is nou al gul geweest :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 21:58

jaja de kerst man heeft mijn cadeautje al uitgezocht en hij is hier heen onderweg Haha!

kon het even niet laten... wij zouden kerst vieren met wat kleinigheidjes... voor iedereen dus wat... nu kwam mijn vader aan voor de gein van ik wil wel een digitale camera hebben... dus ik: ja duh ik ook wel maar die krengen zijn harstikke duur...
mijn vader: ja maar dan koop ik er eentje voor kerst krijg ik een paar centen van jou en dan krijg jij verder ook geen cadeautje meer...
nou dat vond ik wel een goede deal dus wij opzoek naar een digitale camera ...
Ik beetje mee zoeken en herinnerde me die reclame van die digi... dus ik voor de gein zo zeggen die vind ik wel erg mooi !! en is ook nog harstikke goed ook ...

na op die site gekeken te hebben kwam mijn pa erachter dat er ook nog een zogenaamd huis om heen kan zodat je tot 40 m onder water ook nog kan fotograveren nou dat was het natuurlijk helemaal mooi mee genomen... (we zijn hier thuis allemaal intesieve diepzeeduikers)

dus hier mijn nieuwe cameraatje die tegen kerst aankomt bij ons thuis Haha!

de ยต[mju:] 400 van Olympus

Afbeelding

ben er echt super blij mee ...

zijn er ook al mensen die `m al hebben misschien wat reacties of hij voldoet of niet zouden wel leuk zijn *LOL* !!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:01

nee heb m niet maar hij is zeker super!!

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:07

Heej leuk zeg! Zeker een mooi kerstkadootje, ik heb zelf een Olympus (niet deze maar een c-you, vorig jaar gekocht!) en ben er zeer tevreden over. Het is een oersterk toestel en heel handig in het gebruik en dan is die van mij nog van mindere kwaliteit dan die jij krijgt, dus.....gauw mooie foto's maken!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 22:09

ja was ik ook wel van plan maar ja hij moet nog even binnen komen Haha!

en dan gaan we veel foto`s maken zowel boven als onder water Haha!