Cursus spaans??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Cursus spaans??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 16:07

Ik wil misschien een cursus spaans gaan volgen! Maar dit kan natuurlijk in het buitenland. Moet er niet aan denken trouwens zo'n tijd zonder paard maarja. Iemand ervaringen met cursussen spaans? En waar? En hoe lang?Brand maar los.!! Mag ook in nederland, graag zelfs! Schijnheilig
Leer je wel echt wat van zo'n cursus of is het alleen maar van ik wil een brood ofzo??

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:10

Ik ga ook een cursus Spaans doen, samen met mijn vader. Ik ga het doen omdat ik na de zomervakantie een jaar naar Uruguay ga en ik alvast een beetje Spaans wil kennen dan, mijn vader doet het omdat hij het nodig heeft voor zijn werk.

Maar waarom zou je het niet in het buitenland willen leren? Je hoeft niet persé een jaar te gaan en je hoeft ook niet persé helemaal naar Zuid - Amerika, je kan ook bijvoorbeeld naar Spanje.

Of gewoon simpel een cursus volgen bij het LOI.

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 16:15

Buitenland wil ik wel hoor! Maar is zo lastig met de paarden zeg maar! Voor hoe lang zou ik daar dan heen moeten? Zie mezelf echt niet langer als 1.5 maand daar wonen!! Boos!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:18

Ik geloof dat er zelfs organisaties zijn die je ook voor 1 trimester naar het buitenland kunnen helpen. Kijk maar eens op www.afs.nl www.yfu.nl www.travelactive.nl Dat zijn allemaal sites waar je ook een informatieboekje aan kan vragen. En in anderhalfe maand heb je de taal net een beetje opgepikt en leer je net wat mensen kennen, dan zou het zonde zijn als je dan al wegging.

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:18

Ik heb op school een module spaans gedaan. Ik weet niet waar je woont, maar in veel plaatsen kun je een cursus volgen! Dan heb je 1 avond per week les, een aantal weken en leer je de basis van de taal en grammatica. Info kun je meestal wel in de bibliotheek vinden, daar liggen vaan folders.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:19

Stuur ff een PBtje naar Ime, die heeft afgelopen zomer nog zo'n cursus gedaan.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:20

Ik heb ook gehoord van een aantal weken in Spanje wonen in de zomervakantie. Je gaat dan daar naar les en je kan het gelijk in de praktijk brengen. Welke organisaties weet ik niet.
Ik heb zelf een keuzemodule op school gevolgd: Spaans voor beginners. Nou ik vond het echt moeilijk. Het waren 12 lessen en het ging best snel. De grammatica vind ik bij alle talen moeilijk.. Ik heb de toets niet gehaald, misschien dat ik het nog op nieuw ga doen.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:38

Ik heb ook een curcus spaans gedaan.
Op de hogeschool van Utrecht is het een keuzemodule Lachen

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 20:05

Ik heb op internet wat gevonden dat je zolang je wil een cursus spaans kan volgen tot maximaal 38 weken ofzo. Dus ik dacht zo, dan ga ik bijvoorbeeld 4/6 weken naar barcelona en dan daarna verder in nederland met cursus spaans!