Amerikanen in Irak willen MAIL!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:44

Het is jammer dat ik op het moment echt geen geld heb om pakjes te sturen... Ik geloof niet dat ik deze mensen echt iets zinvols te vertellen heb, maar ik zou wel wat leuke dingen willen sturen...


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:24

Leuke kleine spelletjes etc zijn ook wel aardig om te sturen denk ik. En vrolijke boeken. En dingen de ze kunnen delen, zodat er meer mensen plezier aan hebben. Had ik maar een hoop geld... Weldoen is leuk, maar niet als je er zelf aan onderdoor gaat..


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:11

jeddah schreef:
Je hoeft er zelf natuurlijk niet onderdoor te gaan, gewoon een brief of een kaart voor ze is al SUPER!!!


Ja maar ik ben altijd gelijk zo perfectionistisch geloof ik.. Ik heb niet veel woorden waar die mensen iets aan hebben, maar ik zou met liefde een stapel leuke boeken en videobanden opsturen (alles comedie/fantasy etc) die mensen daar dan aan elkaar door kunnen geven. En kleine puzzels, kleurpotloden, verfdoosjes enzo. En een jongleer-set met leerboekje (en materiaal om meer jongleerballen te maken) - kan een hele groep mensen zich mee bezig houden. Dat soort spul.

Wij hebben hier in huis destijds een pakketten-actie voor Joegoslaviƫ gehouden, 7000 pakketten zijn er daarheen gegaan. Ik zal eens kijken of ik de familie in touw kan krijgen voor wat leuke dingen die kant op...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:09

Maar juist dingen als spelletjes, video's, jongleerspullen (ik ga dit even richting de jongleervereniging gooien) etc zijn leuk om aan een hele unit te geven; het is tenslotte de bedoeling dat die dingen samen gebruikt worden.
Als we adressen hebben voor de Nederlandse mensen daar (en tips van wat die graag willen krijgen) gaat ook daar mijn aandacht naar uit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook en 124 bezoekers