Morgen Marilyn Manson, wie gaat nog meer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Morgen Marilyn Manson, wie gaat nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 01:54

Wie gaat er morgen nog meer naar Marilyn Manson toe?? ik wel en ik heb er onwijs veel zin in Kais gaat met mij mee en wij gaan samen met nog 2 vrienden Tong uitsteken

en kom aub niet met verhalen van puppy's die het publiek in worden gegooid of ezel neuken op het podium of andere vage oliebol want dat irriteert me extreem. al die verhalen alleen omdat iemand er weird uitziet en DUS dat soort dingen doet. nou bij deze alvast, hij is een hoog priester van the church of satan, en 1 regel van het satanisme is dat kinderen en dieren heilig zijn.

dus alleen berichtjes als je gaat Tong uitsteken want misschien zien we elkaar dan nog, maar berichten als "ielll je gaat toch niet naar de freak" os andere onzin horen niet thuis in me topic.

dus wie komen er nog meer Haha! Haha! ?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 01:59

Ja ja ... maak me maar jaloers Tong uitsteken en voorzover ik weet doet ie alleen sodomie met de microfoon Knipoog *LOL*

Maar... ik heb geen kaartje *SNIK*

Send him my love Tong uitsteken and seal it with a KISS Knipoog *LOL*

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:03

tjek marktplaats eens, want er zijn daar heel veel kaartjes te koop hoor, mensen die in ene niet meer heen willen enzo Tong uitsteken wat ik persoonlijk neit kan begrijpen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:05

Krijg maandag pas weer geld ook helaas Ben blut nu!!! Had dat even een week eerder gemeld Knipoog

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:05

Orri!!! jij van alle mensen Bloos! , ik had toch echt wel verwacht dat jij wel zou gaan
volgende keer gaan we samen Knipoog Tong uitsteken , ik heb dus ook geen kaartjes Verdrietig , kwam er iets te laat achter (en er wil nooit iemand met me mee...ik ben ook zooo ongezellig Verward )

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:08

Ik gelukkig niet


'k Vind hem nogal een sukkel.

Maar goed.
Veel plezier!

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:09

njaaaa dan had je moeten melden dat je ook iwlde maar niemand had, dan hadden kais en ik je gered en had je meegemogen hoor Tong uitsteken aleen dan moet je ook meeten met onze zeer scarry friends, alf, kruising neger en blanke met zwarte dreads waarin stukjes hoofdhuid en schimmel ofzo hangen en hij stinkt naar geit. en popo (mijn vriendje) half lang zwart haar zwarte kleertjes en euhm heel lief Haha!

maar dta had je wel overleeft, zolang alf maar niet dronken word en je plotseling begint te zoenen Tong uitsteken

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:09

*whack*

Ik wist niet dat Alf en Popo meegingen
Want dat hebben ze helemaal niet verteld gister
Tsssssk.

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:10

:| scarry... welke van de vele ben jij?

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:11

Welke van de vele wat?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:11

IcePrincess schreef:
Orri!!! jij van alle mensen Bloos! , ik had toch echt wel verwacht dat jij wel zou gaan
volgende keer gaan we samen Knipoog Tong uitsteken , ik heb dus ook geen kaartjes Verdrietig , kwam er iets te laat achter (en er wil nooit iemand met me mee...ik ben ook zooo ongezellig Verward )


Ohhhh... ik heb gewoon gemeld dat ik wilde gaan!!!! zoek maar terug Scheve mond

En dat is goed IcePrincess... enneh, ik drink niet Nona... *LOL* Leek me wel gezellig met jou en Kais er ook bij!!! en die vage gasten, ach, ben wel wat gewend hoor Tong uitsteken

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:12

mensen uit de kool, maar ik ziet het al Tong uitsteken

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:12

orri"]
[quote="IcePrincess schreef:
Orri!!! jij van alle mensen Bloos! , ik had toch echt wel verwacht dat jij wel zou gaan
volgende keer gaan we samen Knipoog Tong uitsteken , ik heb dus ook geen kaartjes Verdrietig , kwam er iets te laat achter (en er wil nooit iemand met me mee...ik ben ook zooo ongezellig Verward )


Ohhhh... ik heb gewoon gemeld dat ik wilde gaan!!!! zoek maar terug Scheve mond

En dat is goed IcePrincess... enneh, ik drink niet Nona... *LOL* Leek me wel gezellig met jou en Kais er ook bij!!! en die vage gasten, ach, ben wel wat gewend hoor Tong uitsteken
[/quote]

ja maar toen riep je ook al dat je geen kaartjes had en kon krijgen enzo :| dus wij dachten arme arme orri mja dan maar niet Tong uitsteken

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:13

Ja Tong uitsteken

Hmm. Ik ken jou niet Tong uitsteken
Orri: Alf is een zwarte dreadspoedel en Popo is een kortharige zwarte op het moment Tong uitsteken

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:15

Lekker dan Tong uitsteken Meld het volgende keer als er weer iets ERG leuks is dan ga ik wel mee *LOL*

Ik heb ook dreads gehad begin dit jaar Tong uitsteken Oh ok... vage namen Scheve mond

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:15

ik ben diegene die de hele aaf met popo zat te kleffen Tong uitsteken duh Tong uitsteken

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:16

orri schreef:
Lekker dan Tong uitsteken Meld het volgende keer als er weer iets ERG leuks is dan ga ik wel mee *LOL*

Ik heb ook dreads gehad begin dit jaar Tong uitsteken Oh ok... vage namen Scheve mond



kee bij deze, ga je mee naar blow... errr lowlands? Haha!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:17

Nona schreef:
ik ben diegene die de hele aaf met popo zat te kleffen Tong uitsteken duh Tong uitsteken

*whack*


Hee, jij hier Tong uitsteken
't Wordt hier nog bijna een Kool meeting ofzo...Neem Kais volgende week mee ofzo Tong uitsteken

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:18

Hahaha.. dat is redelijk op tijd gevraagd en ja hoor *LOL* wordt dan de 4de keer voor mij *LOL*

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:19

kais was ook mee :p kais is mijn kloon, ze lijkt exact op mij alleen is zij tikkeltje indonesisch en ik zonder pigment. zij euhm zat naast alf/boven op alf/ achter alf/ in de buurt van alf

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:19

orri schreef:
Hahaha.. dat is redelijk op tijd gevraagd en ja hoor *LOL* wordt dan de 4de keer voor mij *LOL*


vet Tong uitsteken voor mij eerste keer, ze willen elk jaar dat ik meega maar ik heb altijd wel iets, of niets als het om geld gaat.

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:21

Nona schreef:
kais was ook mee :p kais is mijn kloon, ze lijkt exact op mij alleen is zij tikkeltje indonesisch en ik zonder pigment. zij euhm zat naast alf/boven op alf/ achter alf/ in de buurt van alf

*zucht*


Waarom vertellen mensen mij niks?
Waarom is er een boktmeetink zonder dat mensen dat van elkaar afweten?
Waarom?

*zucht*

En heee...Kais is helemaal niet evil! Ze is heel beschaafd! Tong uitsteken

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:22

lowlands is nietzo leuk meer
daar ga ik dus niet meer heen (tenzij er supergoede bands komen natuurlijk Tong uitsteken ) maar voor de gezelligheid ga ik volgend jaar naar Dour

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:22

klopt, ze is euhm tikkeltje breezer met de foute vrienden Tong uitsteken I am sooo going to get killed when she reads this Tong uitsteken

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:23

IcePrincess schreef:
lowlands is nietzo leuk meer
daar ga ik dus niet meer heen (tenzij er supergoede bands komen natuurlijk Tong uitsteken ) maar voor de gezelligheid ga ik volgend jaar naar Dour


maar dit jaar komt influence, en das vet Tong uitsteken (puur en alleen omdat ik bandleden ken enzo Tong uitsteken )