Brrrrr....morgenochtend sollicitatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 00:18

Succes joh! Weet wat het is, zit ook weer midden in het 'nieuwe baan-proces'. Dinsdag gesprek gehad voor de tijdelijke baan die ik nu heb, volgende week ook een gesprek voor een eventuele vaste baan. Maar ik blijf relaxed! Lachen

Tip: wees gewoon jezelf. Probeer je vooral niet veel anders (lees: beter) voor te doen dan je bent. Je kunt die baan nog zo graag willen, maar als je er eenmaal werkt, kun je die 'nep-ik' van dat eerste gesprek toch niet volhouden. En als ze je op grond van het eerste gesprek niet willen, tja, dan is het blijkbaar toch niet het juiste bedrijf voor je...

Klinkt misschien negatief, maar zo bedoel ik het niet. Gewoon jezelf zijn, eerlijk zijn, beetje zelfverzekerd mag uiteraard best, maar je hoeft jezelf niets te bewijzen. Je leven hangt er niet van af... Lachen

Hoop dat het goed gaat morgen, joh! Wat voor baan is het eigenlijk?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 18:41

Spannend joh! Mooi dat je in ieder geval een goed gevoel aan je gesprek hebt overgehouden. En weer wat solli-ervaring opgedaan voor een volgende keer, je zult in je leven vast nog wel een keer op zoek gaan naar een andere baan. Afwachten dus nu maar!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 11:59

Hee tof, gefeliciteerd joh! Hopen dat het in het echt ook leuk is, laat je ff weten hoe je proefdag was? Enne... Breukelen ligt ook vrij dicht bij Utrecht, dan kom ik ook een keertje naar je paardjes kijken als je dat leuk vindt! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 12:34

Ja leuk, ik laat het je weten als ik jouw kant op kom! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau, ComscoreBot, IASCrawler, MaiMai, Michelleex, PLK, Sandyislief, x_Jeanine_x, xkmmtjeee en 159 bezoekers