Iemand Nieuwe boek van Harry Potter gelezen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:57

Ik ben op de helft, dus nog niet zeggen hoe het afloopt. Ik heb hem in het Engels en het Nederland. Ben nu de nederlandse aan het lezen.

De andere boeken heb ik ook allemaal gelezen. De eerste twee delen had ik binnen 3 dagen uit.

Ik denk dat ze na deel 7 gewoon moet stoppen anders blijft het een slepend verhaal en is de magie van de eerste 7 delen weg.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 14:01

Rainie"]
[quote="Sorane schreef:
Ik denk dat ze na deel 7 gewoon moet stoppen anders blijft het een slepend verhaal en is de magie van de eerste 7 delen weg.


Ik hoop wel dat ze meer gaat schrijven, misschien niet over Harry, maar over iets anders.... Ze is zo goed!
[/quote]

Ja dat is ze zeker, maar ik denk dat het beter is als ze na deel 7 stopt met Harry Potter.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 14:44

Wmijn schreef:
Ik heb hem ook gelezen, in het Engels. Heb weer genoten, maar vond het zeker niet het beste boek dat erbij zat. Ik vond eigenlijk vooral het wapen een beetje tegenvallen. Ik zal er niet meer over zeggen voor de mensen die het nog niet uit hebben Knipoog
Ik vind het wel erg knap dat ze zo kan schrijven dat ik die Umbridge (Omber in NL?) echt wel haar nek om kan draaien en dat ik me gewoon op zit te vreten over hoe oneerlijk sommige dingen gaan.


Jaaaa die Omber is een hel Boos! Ik zit me op te vreten in mn boek hehehe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:24

Sabeau schreef:
Ik heb hem ook gelezen, had hem binnen 6 uur uit Bloos
Valt me op dat elk deel weer dikker word, hoe zwaar moet deel 8 dan wel niet worden?

Deel 8 komt niet. Het gaat tot deel 7


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, Cerosa, Gaby, Galaika, heidy_wilco, judithM, Saskiaa_, SemrushBot, sofieiets, spookyskippy, Zoolgangster en 58 bezoekers