Toeval?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Toeval?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 21:39

Ik heb vorig jaar een website gemaakt over een hele bijzondere hersenafwijking (HPE). Dit n.a.v. een jongetje dat we al kenden, met deze afwijking (de moeder dacht dat ze de enige was met een kind met HPE). Via onze site zijn we in contact gekomen met met meerdere gezinnen met een kindje met HPE.
We hebben 1 november een meeting georganiseerd, waar 5 van de 7 gezinnen uit Nederland heen gekomen zijn OK dan!

Één van de kinderen, was al weken alleen maar aan het huilen de hele dag, maar heeft deze dag helemaal niet gehuild, en was erg vrolijk. De week daarna is hij opgenomen in het ziekenhuis en na een week overleden (hij was bijna 3). We vonden het al heel bijzonder dat hij juist die dag zo vrolijk was, overigens waren alle kinderen heel vrolijk en hebben geen van allen aanvallen gehad (hebben allemaal bronchitis, epilepsie en noem maar op). Heel bijzonder.....

Nu lees ik net weer een berichtje in ons gastenboek van een moeder, die haar ongeboren dochtertje, heeft laten komen nadat ze op een pretecho hadden ontdekt dat het meisje HPE en een gat in haar middenrif had. En wanneer is deze echo gemaakt? 1 november (!)....

Ben helemaal niet bijgelovig, maar vindt dit wel heel bijzonder...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:45

Dat is inderdaad heel raar Scheve mond

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 21:58


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:03

Je hebt toch al eens eerder zo'n topic geplaatst? Ik vind het trouwens wel heel erg goed van je dat je die site hebt gemaakt. Ik zou graag zien, dat er ook meerdere goede sites zijn voor andere zeldzame aandoeningen, maar die kan je maar nauwelijks vinden... Daarom vind ik jullie initiatief mooi

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 00:25

Heb geloof ik wel eerder een topic geplaatst, waarin deze site ter sprake kwam ja.
Maar ik las net het berichtje in ons gastenboek en vond dit toch wel erg toevallig.

Het maken van de site op zich was al heel interessant en leuk om te doen. Maar het aantal positieve reacties maakt het helemaal leuk voor ons! Het aantal gezinnen waar we mee in contact zijn gekomen, en er is zelfs een link (zonder dat wij het wisten of erom gevraagd hadden) naar onze site in een vakblad voor huisartsen geplaatst.
Dat zijn toch de leuke dingen, na het maken van zo'n site Deze reacties maken denk ik ook wel duidelijk dat er behoefte is aan zulke sites, ben het daarom ook helemaal met je eens dat er meer sites over zeldzame aandoeningen gemaakt zouden moeten worden. Maar laat dat graag aan iemand anders over Knipoog

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 02:49

Toeval bestaat niet.
Wat goed dat je je hier mee bezig houdt! Duimpjes omhoog!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 10:28

toeval bestaat volgens mijn ook niet, alles heeft een doel in het leven, inderdaad heel goed dat je hier een site voor gemaakt hebt, toppie!!