Hangbuikzwijntje Babe doodgeschopt...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Hangbuikzwijntje Babe doodgeschopt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 17:45

Achja het gaat lekker allemaal hea?
Eerst paarden gestoken in geslachtsdelen en vermoord enz en nou was er gisteren bij Hart van Nederland dat er een hangbuikzwijntje is doodgeschopt door een groepje jongens...Volgens mijn moeder zat de eigenaar er huilend bij want hij had het zwijntje van jongs af aan opgevoed...Eerder bij die kinderboerderij waren er ook al sigaretten door die jochies op geitenneuzen uitgedrukt en ganzenkoppen door het gaas getrokken...Snappen jullie dat ik huilend achter de pc zit? Scheve mond ...Vind dit vreselijk...


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 18:04

Rinske schreef:
Sjezus, dit slaat toch gewoon werkelijk nergens meer op? Verschrikkelijk zeg. En dan komen ze ervanaf met een taakstraf van 2 uur ofzo Scheve mond


Van mij mogen ze meteen de doodstraf...Je maakt zelf iemand dood dus mag je zelf ook dood...Dat vind ik overal mee ook als je een mens vermoord ofzo maar ja helaas geld die regel hier in Nederland niet....Maare die taakstaak van 2 uur: of na een maand hebben ze die jochies nog niet gevonden dus laten ze het er maar bij... Boos! ...Ze hebben zogenaamd wel betere dingen te doen...Wat d8 je van mensen die doodgestoken worden? Het komt in het nieuws...heel Nederland staat er even stil om...De hele omgeving word uitgezocht...Met een dier doen ze dat niet zo overdreven en dat vind ik echt erg...Net of dat minder erg is....


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 18:52

happyhorse schreef:
oo dat meen je niet? dat mensen zulke dingen doen! niet normaal meer zo zielug! hoop dat alle mensen die dieren mishandelen opgesloten worden voor altijd!


Maar wat is er grappig aan? Dat begrijp ik niet...
Okee ik snap best dat jochies er lol in hebben om iets te stelen..Je hebt iets wat je altijd wou en het is spannend enzo...Maar een beest neertrappen? Wat is daar voor lol aan????.... Scheve mond

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 19:07

Jennygirl schreef:
Ik denk niet dat het rechtssysteem van dit land weet hoe men om moet gaan met dit soort criminelen. Ik pleit ook voor hogere straffen, maar ik geloof niet dat er iemand naar ons luistert.
Andere optie: leer kinderen met dieren omgaan, ervoor te zorgen. Ik denk niet dat iemand die in zijn jeugd op een goede manier met dieren heeft om leren gaan ooit dit soort dingen zou doen. Verplicht vak op school maken?


Het waren buitenlanders...Weet niet dat er wat mee te maken heeft...

Happyhorse: Nee ik bedoel het niet zo dat jij het grappig vind hoor...Helemaal niet!!!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 10:55

En dan denken ze dat ze stoer zijn...Maar ik denk niet dat deze jochies nog een "normale" vriendin kunnen krijgen als ze zulke dingen doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, ComscoreBot, Fling, Hanneke137, Ilona__, jadeken, Jannie79, Jokonootje, limagirl, Melanie_D, meniekske, miezelke, Pellelilly, rosalie_a, Sanet, spookyskippy, TessaxQuincy, vevina en 63 bezoekers