Balen, chemo is uitgesteld voor een week...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 18:34

Hoi!
Ik zou vandaag aan mijn tweede periode van chemokuren beginnen... en raad eens: had mijn bloed een te laag 'witte bloedlichaampjes-gehalte'.
Tja, dan 'kan mijn lichaam de kuur niet aan', zoals dat heet, en zeggen ze "Kom volgende week maar terug."
Ships, ik had echt weinig gepland deze week omdat ik gewoon verwachtte misselijk en moe te zijn, maar nu heb ik geen chemokuur en toch een saaie week?
Ik ga eerst maar eens wat paardenvriendinnen bellen om wat leuks te organiseren. Energie genoeg op het moment, hoewel... genoeg...
Even een dagje helpen bij de dressuurwedstrijd bij onze vereniging afgelopen zondag, en ik was weer bekaf. En verkouden Frusty .
Maar volgende week, dan gaat het me lukken!
Zeker weten dat het me lukt met die bloedlichaampjes, en anders, grrrrrrrrrrrrrrr, verf ik al mijn bloed wit, dan heb ik genoeg witte bloedlichaampjes *LOL* *LOL* *LOL* !
Nou ja, een weekje extra vakantie dus.
Paarden, here I come !! Party!!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 18:50

mmm ja hopen dat je witte bloedcellen dan omhoog gegaan zijn!!!
maarre nu is toch ook wel relaxt een onverwacht weekje dat nog heeeeeeeeeeeleeeeeeeemaal open ligt en dat je nog lekker kan invullen met alleen maar leuke dingen!! Ik heb wat oude topics van jou ff gelezen (snapte deze namelijk niet zo) en een leuk weekje heb jij wel verdiend geloof ik.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 18:51

Tjee meid, het kan ook nooit eens meezitten Boos! Ik ken dat gevoel.. Maar eh... volgende week ga je gewoon en het komt helemaal goed, want er zijn per post al wat witte bloedlichaampjes naar je onderweg! Ik heb ze verstuurd per express! Knipoog

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 19:59

He, wat vervelend nou. Maareh, prik maar een datum hoor. Ik denk dat er namelijk genoeg bokkers zijn die je een handje willen helpen met verfen hihi
Nu weer even alle gekheid op een stokje, veel succes volgende week en ik hoop dat je bloed weer op orde is dan.

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 20:33

mijn moeder heeft daardoor heel nieuw bloed gekregen en hoefde geen chemo dan!
vervelend hoor!