Studeert er iemand journalistiek in Zwolle

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Studeert er iemand journalistiek in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 12:38

Zoja, wat zijn je ervaringen met de school/opleiding??
Welk jaar zit je?? Vertel maar alles wat je vertellen wilt!!
Wil journalistiek gaan studeren, kan in februari beginnen ivm te weinig aanmeldingen maar weet niet zeker of dit me wel zo fijn lijkt..Je blijft steeds tussen 2 groepen inhangen. Hebt blok 1,2 gemist..Heb je dan al veel achterstand..Pff..veel vragen dus!! Schijnheilig

[edit:BartVB]Titel afgemaakt[/edit]

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:42

Ik kan je geen antwoord op je vragen geven, maar ik wil ook graag journalistiek in Zwolle gaan studeren. Dus ik ga dit topic ook even in de gaten houden! Lachen

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 12:45

Luci schreef:
Ik kan je geen antwoord op je vragen geven, maar ik wil ook graag journalistiek in Zwolle gaan studeren. Dus ik ga dit topic ook even in de gaten houden! Lachen


Jahhh??Cool! Maar wil je volgend jaar beginnen?? Of kan je eventueel ook in februari instromen??

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:46

Ik heb het zelf niet gedaan, studiegenoot van mij heeft het vorig jaar wel een jaartje gedaan. Maar vond de opleiding behoorlijk slecht en is ermee gestopt.

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:09

Ik ga journalistiek in Utrecht studeren. Er werd mij idd ook verteld dat de scholen in Tilburg, Ede en Zwolle erg 'schools' waren. In Utrecht is het meer zelfstandig.
Als je de mogelijkheid hebt, dan zou ik gewoon beginnen aan het begin van volgend jaar. Om dezelfde redenen die jij zelf al geeft. Succes!

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 15:01

Heb net even gebeld met Zwolle. Ze beginnen niet meer in februari omdat ze het systeem hebben vernieuwd en dat nieuwe systeem begint in september 2004. Dus zou het niet handig zijn voor die mensen om in februari blok 3,4 in het oude systeem te beginnen. Dus betekend dat ik een paar meeloopdagen ga doen in utrecht en Zwolle.. En me dan ga inschrijven als het me wat lijkt..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:03

Een klasgenoot van me (Lerarenopleiding Nederlands) is overgestapt naar Journalistiek en hij heeft het enorm naar zijn zin.
Ik heb me jaren geleden ook aangemeld, maar ben toen helaas niet uitgeloot, dus heb toen voor de lerarenopleiding gekozen.
Maar ook over de school (Windesheim Zwolle) ben ik tevreden, dus ga eens kijken zou ik zeggen.

(ik vind het er zo leuk dat ik 6 jaar over een 4-jarige studie doe Tong uitsteken )

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:04

Ik doe de opleiding in Zwolle, op zich erg leuk, maar best redelijk veel te doen. Als je vragen hebt hoor ik het wel!

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 18:59

kippie17"]
[quote="Luci schreef:
Ik kan je geen antwoord op je vragen geven, maar ik wil ook graag journalistiek in Zwolle gaan studeren. Dus ik ga dit topic ook even in de gaten houden! Lachen


Jahhh??Cool! Maar wil je volgend jaar beginnen?? Of kan je eventueel ook in februari instromen??
[/quote]

Ik ga pas -waarschijnlijk- over twee jaar beginnen, ben nu nog met wat anders bezig Lachen Jij gaat volgend jaar? Iig alvast veel plezier en succes met de studie!