tjeeee alweer 40!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

tjeeee alweer 40!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 11:05

Eind januari wordt mijn man 40 jaar en wil dit niet zo voorbij laten gaan. Gewoon uit eten gaan vind ik saai......!! Eigenlijk wil ik iets doen wat met paarden te maken heeft, hijzelf is nl. ook gek van paarden (hij heeft zelf een friesje maar nog heel erg jong). Heeft iemand misschien een leuk idee????


djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 12:29

Weekendje weg MET paarden gaat helaas nog niet omdat ze daar alletwee te jong voor zijn (ons tinkertje is nl. pas anderhalf en ons friesje nog maar een veulen). Maar dit was wel een heel leuk idee en had er nog nooit van gehoord.


djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 13:30

Hee Snowdon....tja zou je niet zeggen he...hij ziet er ook goed uit hoor (of heb je hem toen niet gezien bij de keuring?)

En tja...Vikky....kerk moet wel midden in het dorp blijven. Het hoeft niet iets met overnachting te zijn (zit je weer met oppas enzo). Dacht meer iets met zelf rijden of had jij iets leuks. Moet wel in de provincie Grun'n (= groningen) wezen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, Fleur_Laura, heidy_wilco, limagirl, MirjamRobin, OleJon, Siebel, vikawiek, YandexBot en 45 bezoekers

cron