Hoe haarverf van de deur te halen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Hoe haarverf van de deur te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 11:29

Ik was leuk mijn haar aan 't verven, opeens *splash* haar tegen de bijna witte badkamerdeur aan Boos!
Alleen hoe krijg ik het er nou af? Water helpt niet, Cif helpt niet en Head&Shoulders helpt ook niet Schijnheilig

Volgens mij kán het er niet eens meer op een soort van normale manier af Scheve mond Frusty

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:38

Ik ben bang van niet, ik heb het ook weleens maar haal het er meteen af, op een lichte, geverfde ondergrond gaat het er waarschijnlijk niet af Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:42

Ga eens vragen bij de drogist. Die hebben altijd van die dubieuse middeltjes die ineens wel blijken te werken Haha!

Mag ik vragen wat voor kleur het is?
Ennuh hoe krijg je het voor mekaar dat het op de deur beland? Wat doe je tijdens het verven? Dansen? Knipoog Haha!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:44

Probeer het eens met Aceton. Alleen een klein nadeeltje, daar lost de verf op de deur ook van op. Dus waarschijnlijk zul je, als je pecht hebt (net zoals ik) de deur opnieuw moeten verven.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 11:45

Sorane schreef:
Ga eens vragen bij de drogist. Die hebben altijd van die dubieuse middeltjes die ineens wel blijken te werken Haha!

Mag ik vragen wat voor kleur het is?
Ennuh hoe krijg je het voor mekaar dat het op de deur beland? Wat doe je tijdens het verven? Dansen? Knipoog Haha!


Nee, de badkamer is niet zo groot en toen kwam ik ertegenaan. Er zit niet veel op, gewoon een paar kleine streepjes, maar het moet er wel vanaf voordat m'n vader 't ziet Bloos! Anders ben ik vreselijk dood...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:51

hmmm ff denken......
Wat voor ondergrond heeft die deur? Is het zo'n typische nieuwbouw-woning-deur?? Dan kun je het proberen met wat aceton, die deuren kunnen er wel tegen.
En anders als het gewone witte verf is, een heel klein potje van die hobbyverf halen bij de speelgoedwinkel en dan heel voorzichtig wegstippen.
En anders gewoon even langs de drogist. Die kunnen je vaak wel zeggen met wat je het moet schoonmaken.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 12:00

Als je weet hoe het moet zou ik het graag van je horen,
mijn moeder heeft het voor een jaar of 4 terug ook op de deur gespoten en we heben nu een lus van zo'n 50 cm op de deur staan Haha!

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 12:03

Chloor doet wonderen, is het zo weg !!!! Als je er redelijk snel bij bent in ieder geval .... Na 4 jaar weet ik het niet Verward

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 12:13

Mijn moeder had er binnen 10 seconden chloor opzitten, stond namelijk in de kast naast de deur.
Dit had echt geen enkel effect... Het werd er zelfs niet eens en klein beetje lichter door

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 12:22

Hahahahahahaha, nou ehm sterkte Scheve mond hahaha en als we je dus niet meer op Bokt treffen heeft je vader het dus gespot *LOL*

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 12:38

Zoutzuur Tong uitsteken weg deur, kan je vader het tenminste niet meer spotten.

Oververven is ook geen optie denk ik?

Wij hadden het eerst op de verwarming, zal een vragen hoe dat er nog af is gegaan...

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 13:58

Feetje schreef:
Wij hadden het eerst op de verwarming, zal een vragen hoe dat er nog af is gegaan...


Ze hebben vast op een middag stiekem een nieuwe radiator laten plaatsen waar jij niks van afweet... Haha!

Sorry, heb geen ervaring met haarverf. Als ik eraan denk zal ik vanmiddag een vriendin van mij om advies vragen...
Verder Succes!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 14:49

Voor nu heb ik geen oplossing voor je want ik heb hetzelfde probleem, maar voor in de toekomst: je haar niet meer verven met van dat chemische spul Knipoog en anders bij de kapper laten doen (is wel Geld, geld! maar ja)

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 14:50

welk merk haarverf is dat??? Verward

Als het ook zo goed op je kop blijft zitten al sop de deur, wil ik dat merk wel eens proberen, bij mij vervaagt de kleur in 2 weken weer..... Schijnheilig Clown

tamfawn

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Amstrd.{Beyond the Woods}

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 15:31

Haha,heeft er dan ook iemand iets tegen Inkt op geverfde muur?

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:24

Histor in dezelfde tint als de deur schijnt goed te werken. Tong uitsteken
Verder zou ik het ook niet weten ik heb ook zo'n vlek op de badkamerdeur zitten en die is er nog niet uitgegaan.

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:27

nagellakremover wil ook nog weleens helpen of misschien as, as helpt nl. ook om als er nog haarverf op je huid zit het eraf te halen.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:59

Haha, vriendin van mij zei: "Is het een witte deur? Tipex..."

Helaas, kan je dus niet verder helpen. Dat wordt dus schilderen...

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:11

Je kan het ook met terpetine of wasbenzine proberen!!
Werkt meestal ook wel heel goed om alles mee op te lossen enzo, is aleebei een soort van verfoplosser!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 11:48

Bettine schreef:
Je kan het ook met terpetine of wasbenzine proberen!!
Werkt meestal ook wel heel goed om alles mee op te lossen enzo, is aleebei een soort van verfoplosser!


De verf van de deur moet er wel op blijven zitten hoor Haha! Typ-ex heb ik al aan gedacht, maar aangezien het niet een spierwitte deur is heeft dat geen zin Tong uitsteken

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 11:49

smurf schreef:
welk merk haarverf is dat??? Verward

Als het ook zo goed op je kop blijft zitten al sop de deur, wil ik dat merk wel eens proberen, bij mij vervaagt de kleur in 2 weken weer..... Schijnheilig Clown


Ik heb het nog niet nog 's gewassen, maar het is haarverf van Vision (zwart met soort van blauw gloed ergens in de verte). Ik weet alleen niet of dat de kleur is die jij in je haar wilt hebben Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 11:50

O je leeft nog. Je vader heeft het nog niet ontdekt? Knipoog

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 11:54

Bel 's een kapper op? Die slagen erin hun handdoeken vrij netjes te houden, ze zullen wel een truckje hebben

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 11:58

newforestlover schreef:
nagellakremover wil ook nog weleens helpen of misschien as, as helpt nl. ook om als er nog haarverf op je huid zit het eraf te halen.


Ik dacht dat nagellakremover ook wel de verf of lak aan zou tasten. De wanhoop nabij heb ik 't toch maar geprobeerd Schijnheilig Het is er idd afgegaan én heeft lichtelijk de verf/lak aangetast. Naja, valt niet zo erg op, hopen dat ze er nooit achter komen of pas als ik allang het huis uit ben Schijnheilig

Bedankt voor de reactie's iedereen

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 12:00

sonjabelgium schreef:
Bel 's een kapper op? Die slagen erin hun handdoeken vrij netjes te houden, ze zullen wel een truckje hebben


Handdoeken krijgen we in de was ook wel gewoon schoon, de wasbak en kastjes (O:) ) heb ik ook schoongekregen, maar die deur dus niet Scheve mond