ik weet echt niet wat ik moet doen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 17:39

ik heb dus een vriend Dj het was laaste even een weekje uit maar nu is het weer aan, aan de ene kant gelukkig maar aan de andere kant dat ga ik nu dus ff allemaal uitleggen.
ik had Dj 2 weken niet gezien en in die tijd heb een jongen leren kennen die ik echt super leuk vind hij is spontaan, heel lief en suuuuper lekker gewoon precies een jongen waar ik echt op val en laat staan dat hij mij ook leuk vind, ik ben dus heel erg verlieft op hem geworden en ik heb dat tegen Dj verteld en we hadden het samen uit gemaakt want ik vond het gewoon niet kunnen en niet eerlijk tegenover Dj. ik ben toen een weekendje weg gegaan even nergens aan denken ik kwam thuis en ik voelde me super lekker gelijk 's avonds kwam Dj even lang we hebben heel erg gezellig gekletst gewoon als vrienden. in het verloop van de week kwam Dj weer iederedag ook al was het uit op woensdag avond hadden we weer gekust en donderdag was het weer aan, ik denk alleen dat dat echt niet goed is geweest ik miste iets en ik dacht dat het Dj was maar het was eigenlijk die andere jongen ben ik nu achter. gister avond ben ik uit geweest zonder Dj en ik had afgesproken met die andere jongen maar die afspraak had ik gemaakt toen het uit was met Dj dus hij hoopte vanalles ik heb hem ook gelijk verteld dat het weer aan was zodat hij ook wist waar hij aan toe was toen hij weg ging gaf hij mij een kus op mijn voorhoofd en dat gaf toch zo'n goed gevoel heerlijk is dat.
ik weet dus echt niet wat ik moet doen ik geef heel veel om Dj maar dat ik verlieft ben op een ander is toch ook niet goed lijkt mij? ik durf er eigenlijk niet meer met Dj over te praten omdat hijd e vorige keer echt gek werd ik ben dan bang dat hij zichzelf wat aan doet ik kan er wel heel goed met die jongen over praten hij is zo lief.
dit lucht wel een beetje op maar ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen jongens wat moet je ermee???

xxx
Thirza

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 17:57

O jee..kijk maar eens bij mijn topic,lovetrouble,staan veel adviezen bij. I ben er inmiddels achter dat ik het gewoon bij Robin hou, je vindt iemand ook vaak leuk alleen al om het compliment dat zo iemand jou ook leuk vindt..
Veel succes ermee en als je advies nodig hebt is bokt er(maar daar was je al achter)

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 18:11

het is niet echt dat ik zomaar de eerste beste jongen leuk vind die ik zie, ik ben veel jongens tegen gekomen waar ik echt stapel op zou kunnen worden maar bij (ik noem hem maar ff W stukje makkelijker) W is het toch anders ik heb nu 5 mnd met Dj en ik voel niet meer die verliefdheid en dat mis ik zo en als ik bij W ben denk ik de heletijd aan hoe het zou zijn als we wat zouden hebben maae dan denk ik gelijk aan Dj en als ik bij Dj ben zit ik de heletijd aan W te denken dit is allemaal zo moeilijk ik weet gewoon niet wat ik moet doen en dat vind ik zo vreselijk. Frusty

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 19:14

Wat voel je niet meer? Voel je geen liefde meer voor DJ of voel je geen vlinders kriebelen in je buik?

Je moet goed weten dat liefde niet altijd blijft kriebelen. Dat je 24/7 aan iemand denkt. Het gevoel slaat om in houden van (als het goed is dan). Kan het misschien zijn dat je dit gevoel niet kent/herkent en daarom denkt dat het niet goed is? Denk eens goed na, zou je zonder DJ verder willen?

Misschien ben je echt verliefd op 'W', maar misschien vond je bij hem ook wel gewoon de kriebels in je buik die je bij DJ mist.

Probeer niet negatief te denken als je DJ ziet en probeer 'W' niet op te hemelen in je hoofd, want zo speel je met je eigen gevoelens, je duwt ze in een richting die je nu 'denkt' te willen. Geef het de tijd en geef het vooral de ruimte. Denk goed na wat je wil, want dit kan je DJ en 'W', maar ook jezelf niet aandoen.

Ik weet er alles van, as you know. Het is heel moeilijk en je zult nog vele twijfels tegen komen, maar ooit zul je weten bij wie je hart behoort, je ziet het, 't is bij mij ook goed gekomen. En ik heb geen spijt van hoe alles gegaan is. Het is stinkmodder geweest, maar ik weet nu wel wat ik heb en wie ik liefheb.

Dus probeer eens afstand voor jezelf te nemen en goed na te denken. Denk ook heel goed na hoe de kriebels voor DJ altijd voelde, soms komt er dan ineens een hele hoop liefde naar boven die je geblokkeerd hebt gehad. Probeer DJ niet in het duister te bekijken en 'W' niet door een roze bril. Weeg je gevoelens af en dan kom je er wel achter.

Als je wil praten bel gerust, 'cause: been there, done that Misselijk

Dikke knuf en succes zussie! Lovers

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 19:48

het is allemaal zo moeilijk, ik heb net een gesprek gehad met mijn vader de ene kant heeft hij wel gelijk maar andere kant. hij heeft gelijk dat Dj niet atent is bijv als ik uit ga dan is hij de heletijd nergens te herkennen totdat we naar huis gaan dan zie ik hem wel als ik zoek hij hoeft ook niet de heletijd bijmij te blijven maar de heleavond niet zien is ook niet leuk als iemand mij vraagt waar is je vriend weet ik dat niet en dat vindt ik dan zo stom klinken. ook zou hij mij nooit de arm geven die ik nodig heb ik heb gewoon vaak een arm ommeheen nodig als ik het moeilijk heb maar die krijg ik dan alleen van mijn ouders ook lief natuurlijk maar die wil ik niet!
ik geef ook wel om Dj maar dat gevoel is zo anders ik vergelijk dat gevoel met het gevoel wat ik voor Sya heb ik hou gewoon van haar en zou haar nooit kwijt willen en dat gevoel is toch weer anders vergeleken bij Dj hij is ook heel lief en aardig.
ik ga vanavond met hem praten en ik wil gewoon even rust het is niet zo dat ik het gelijk weer uit maak, rust is ook niet alles en ik weet ook niet of dat helpt maar ik denk dat ik het ga proberen.

xxx
Thirz
(Mayo je bent echt een schat) Lovers

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 19:59

Bloos *bloos* Bloos

Lieverd, je moet doen wat je zelf denkt dat goed is, ik raad je echt aan om even de ruimte te nemen.

Spreek bijvoorbeeld af dat je elkaar even niet spreekt en ziet tot woensdag, dan voel je al heel snel of je hem echt mist. En de reden waarom je hem dan mist, is het een persoon om je heen of is het echt DJ die je mist, snap je?

Het zal heel moeilijk zijn om elkaar dan woensdag te spreken, want je weet natuurlijk ook niet hoe hij zich voelt. Maar neem die ruimte om tot rust te komen in je hoofd. Het voelt misschien niet als rust, maar je kan wel degelijk je gevoelens op een rijtje krijgen.

Wees niet bang om te zeggen wat je voelt, want doe je dat niet dan heb je alleen jezelf er maar mee. Want hij kan het niet raden, maar jij kan het wel weten (klinkt een beetje vaag geloof ik Haha! )

Ik kan je niet helpen met bepalen wat je voelt, maar ik kan je misschien wel vertellen wat ik gevoeld heb, misschien dat het helpt. Als je daar behoefte aan hebt, dan zeg je het maar. You know i'm there 4 ya!

love you!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 20:13

ik ga vanavond met Dj praten ik ben echt super zenuwachtig ik zit helemaal te trillen ik vind dit echt allemaal zo moeilijk.

in die week dat het uit was miste ik dus iets ik dacht echt dat Dj het was maar dat is het niet ik mis gewoon iemand om mij heen die mij een kus geeft en knuffelt.

mayo je bent echt een schat ik zeg het maar nog n keer ik vind he wel om je te laten blozen.

xxx
Thirza

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 21:25

he thirz.
Waarom nou weer zo'n zielieg berichtje van je lezen?
vind ik helemaal niet leuk hoor.
Ik hoop dat je er allemaal uitkomt. Maar als het gevoel weg is bij je vriendje die je nu hebt.
Een arm om je heen of wat tederheid is heel belangrijk in een relatie.
Je moet goed nagaan of de relatie die je nu hebt wel de relatie hebt die je wilt.

EN van mij weet je het ook he... ik ben er ook voor je als je me nodig hebt.