Extra beveiliging stallen Anky van Grunsven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:48

Ik vind dit langzamerhand een erg zielige vertoning worden....Paard heeft wsl een hartstilstand gekregen, heel rottig, maar het kan gebeuren!
Misschien heeft hij problemen aan het hart gehad, maar dat hoef je van de buitenkant absoluut niet te zien, maar was er bij een keuring wsl wel uitgekomen.
Vind het wel erg makkelijk om dan de zwarte piet aan Anky toe te schuiven. Het lag gewoon aan de training en medicatie. (als het dier al medicatie kreeg wist Van Aalderen dat toch ook neem ik aan Verward )

Het was me trouwens ontgaan dat dit ook de mensen zijn die Poëtin voor zo'n idioot bedrag hebben gekocht Clown

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:09

Dat dacht ik ook Ilindra, kon het al niet helemaal plaatsen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Amyyy, Bullebeest, Camino_S, douschka, evelien11, GoogleAdsense, hel1, journee, lillylover, Maaaarije, maessie, MarleenM, mvdende, Nieknollie, Patriesje, Rox87, SentiBot, Sourire, Tatjanaa, ttranch, Valerie93, Waratje, xEva, xPabloBokt, YandexBot en 176 bezoekers