Color lensen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Color lensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:34

Wie heeft er ervaring met Color Lensen?
Ik heb net van mijn vriend bruine contact lensen gekregen. Ik wilde ze al heel lang. Maar hoe zit dat met indoen en wennen etc?

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:14

Ik geloof dat je ze eerst niet langer dan 4 uur mag inhouden en dat je dat dan moet opbouwen.. maar zeker ween doe ik het niet.
Ik wil ze ook.. in t paars!! Haha!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:34

Ik denk dat dat wel allemaal in de gebruiksaanwijzing staat. Ik heb wel gehoord dat het niet zoo heel erg goed voor je ogen is. Omdat ze niet precies voor jou ogen zijn gemaakt!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:34

ik heb kleurlenzen en ik moest echt gigantisch wennen! je mag ze de 1 dag 4 uur inhouden de 2e dag 6 uur en zo bouw je elke dag uit met 2 uur. maximaal 14 uur per dag op het laatst.
als je droge ogen krijgt, ook al is dit al na een uur moet je ze meteen uitdoen.
met indoen, tja, dat kan het beste iemand voordoen die zachte lenzen heeft, ik wil haast wedden dat je vast wel iemand kent die zachte lenzen heeft. die kan het uithalen je ook leren, want dat is ook behoorlijk lastig in het begin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:13

Mijn vriend heeft ook zachte lenzen. Hij is nu nog aan het werk. Maar ik ga zo zelf even "mutsen" Haha!
Ik heb bruine lenzen. Ik heb blond haar en normaal gesproken fel blauwe ogen Tong uitsteken