Borstverkleining

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:38

ik heb 24 december me eerste consult in het ziekenhuis..voor een borst verkleining...
ben 18 jaar..heb een heel slank lichaam maar toch wel cup E..bijna F Bloos
vanwege rugklachten en natuutlijk geestelijk wil ik ze laten verkleinen..
als ik jou zo lees..
word ik gewoon jaloers op je !!! haha zeur niet zo wil ik bijna zegge..niet iedereen heeft mooie borsten..en dat ze hangen jah...daar heeft iedereen straks last van..zoals mirzam al zei..koop een puch op...meid ik zou het niet doen als ik jou was..zou best met je willen ruilen..want wat mij te gebeuren staat is niet niks
maar voor mij zo doorlopen is ook geen optie..
succes met je beslissing !!

Karaat_the_newforest op Instagram


Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:56

miep..
ik bedoel ermee..
het is naar mijn mening niet echt de moeite waard om een borstverkleining te doen...

Karaat_the_newforest op Instagram

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:41

griebels..
op me eerste consult gaan ze dat dus allemaal bekijken..
ik weet het fijne er ook niet van..weet wel dat de wachtlijsten ontieglijk lang zijn Boos!

Karaat_the_newforest op Instagram

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:45

nee daar heb je gelijk in..maar b/c en E scheelt wel veel..dus theoretisch gezien lijkt me een borstverkleing dan logischer bij een b/c cup..
maar ze verteld nie dat ze er last van heeft lichamelijk gezien..en het ligt natuurlijk aan lichaam..ik ben bijv heel slank..slank boven lichaam..maar als ik iets breder geweest zou zijn was het ook anders geweest..

Karaat_the_newforest op Instagram

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:15

mij staat me eerste consult de wachten en ik hoor hier moet ik zegge best posistieve verhalen..
ik weet niet hoe de dokter zal reageren.moet ik 5 jaar wachten?
gaat het pijn doen..grote littekens..
ik heb het er wel voor over..dit is niks...ik zwem nooit meer want ik schaam me dood..
met paardrijden draag ik body warmers..zelfs in de hete zomer..want ik schaam me dood..ze gaan op en neer en met een body warmer niet..
oh wat ben ik blij als ik straks met kleine tietjes Tong uitsteken lekker kan gaan paardrijden in een spaghettie truitje Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:30

Dees schreef:
Paardrijden in spaghettie-truitjes is er vast niet echt bij, later. Maar de operatie zal je wel uitkomst bieden, denk ik zo.
Ik moest ongeveer 0,6 jaar wachten om van huisarts naar Plastisch Chirurg te komen. Tussen de eerste afspraak met de PC en de werkelijke operatie zat ongeveer een jaar. 5 jaar lijkt me dus ruim geschat *LOL*
Na 4 weken na de operatie zal de pijn echt meevallen, en ben je weer in staat om bijv. auto te rijden en bh's te shoppen. Hoe snel je weer fit in het hoofd bent van de narcose is per person verschillend; ik ben er wel goed 3, 4 weken door van de leg geweest, heel duf.
Verwacht niet van een bijv 80F terug te gaan naar een 80A/B, dat is niet realistisch. Reken een maat of 3, 4 terug. En bij vriendinnen kan je wel peilen wat hun maat is en hoe zich dat verhoud tot de rest van het lijf. Dan zal je gauw merken dat B klein is, en C prima.


ik heb ook lang moeten wachten voor me eerste consult..
ben in de zomervakantie..(augustus) naar de huisarts geweest voor een verwijs brief...diezelfde dag nog afspraak gemaakt in het ziekenhuis en kon pas in december terecht..vandaar dat ik verwacht dat het wel wat langer duurt..
dokter zei er wel bij dat hij denkt dat het wel verzekerd word..daar ben ik al blij mee..
zou helemaal depressief worden stel dat het niet vergoedt word zeg...

Karaat_the_newforest op Instagram

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:58

jah dat lijkt me het vreselijkste van alles..niet kunnen paardrijden..maar ach..dat heb je er allemaal wel over toch Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, Besje, Dennenboom, FleurSandro, Googlebot, GrapeshotBot, III, IlBuono, ingvdh, iphyn, Jive03, jojoleinee, LCT, leonie1988, LouLouB, Merel___, Mrskiwi, paljaslaura, Petra_O, xPabloBokt en 70 bezoekers