Hoofdpijn.... misselijk... duizelig... ziek...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:42

*doet mee als het over griep gaat*

*en kan ook niet tegen chocola, krijgt er hoofdpijn van*

Zo, iemand nog iets vrolijks te melden? Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:49

Ik lust ze ook graag, daar zit nou juist het probleem... Als ik er geen hoofdpijn van kreeg, dan at ik ze ook zonder moeite achter elkaar op.

Maar nee, ik word er idd niet vrolijk van, integendeel... Ziek

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:56

Jawel, sommige mensen worden er vrolijk van, maar niet iedereen. Net als bij Jim dus. Haha!

Wat chocola betreft: die 'vrolijkmakende' stof zit ook in bananen en noten, ik ben even de naam kwijt. En van bananen krijg ik ook hoofdpijn.
Laatst bijgewerkt door Karin op 08-12-03 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:18

Schiet me net te binnen: die stof heet tryptofaan, een bepaald aminozuur. Wordt ook in antidepressiva verwerkt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:22

Misschien omdat water neutraliseert? Bij mij gaat het juist beter als ik van tevoren goed heb gegeten, dus een goede bodem heb. Ik kan dus rustig chocolademousse als dessert eten, maar niet als ontbijt op een nuchtere maag. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:24

Antidepressiva zijn ook heel persoonlijk: wat bij de een werkt, werkt bij de ander weer niet. En ook daar kunnen allergieen en overgevoeligheden optreden (sorry, weet niet waar de accentjes zitten bij deze laptop). Er zijn meer werkzame stoffen bij antidepressiva, als je niet tegen tryptofaan kunt, dan zijn er vast nog wel andere opties.

Ik ben ook allergisch voor een bepaalde soort penicilline, daar krijg ik enorme uitslag van. Het is een penicillinesoort die heel algemeen wordt voorgeschreven, dus ik moet bij nieuwe medicijnen altijd heel zeker weten dat die stof er niet in zit.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, _xManadisx_, bebble, Corelli, DeGelukkige4, DenieesB, dollyspikkel, Drico, Jasia, Kimmie25501, Ladypronk, lastig, linoleum, Marcella, Marocje, meiske04, nile, Nymeria, OmgiliBot, pony33, Roosch, roosjenat, Suky, tirzasarah10, Vithou, xMayo, Yannie, Zick_Zack en 82 bezoekers