I feeeeeeel good.. tadadadada

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

I feeeeeeel good.. tadadadada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 10:23

I knew that I would Hyper!
Nou nee hoor, ik had de afgelopen tijd erg last van de zogenaamde winterblues. Brrr. Kou, kerst, eek. Je hoefde maar een zielig liedje op te zetten of je kon me opdweilen. Zwelgen in zelfmedelijden daar heb ik soms ook een handje van Knipoog Maar zoals altijd komt er na regen zonneschijn en ik mag jullie medelen dat ik nu helemaal happy ben Haha!

Mijn huisje schiet heerlijk op, komende week komt de vloer erin en wordt de laatste hand gelegd aan de keuken. Als alles meezit kan ik er volgend weekend in OK dan!

Het probleem waar ik nog mee zat heeft zichzelf opgelost dus daar heb ik ook geen last meer van.

Verder heb ik de béste vrienden van de wereld Lovers die me door dik en dun steunen en waar ik echt zó veel aan heb. Gewoon een uur aan de telefoon hangen met je beste vriendin pratend over niks. Of lekker eten om te vieren dat het zaterdag is. Of opbellen en niks hoeven zeggen en dat ze meteen weten wat er mis is en er vervolgens een super advies volgt. Of me naar huis brengen op het moment dat ik echt beter kan gaan (en een roseetje te veel op heb) ondanks dat ik heel koppig zeg dat het nog wel gaat Knipoog

Nu alleen Waldootje nog helemaal beter, maar daar heb ik alle vertrouwen in. En als die verhuizing klaar is wordt het ook wel wat minder druk qua schema.

Is dit nou het kerstgevoel? Dat ik hier glunderend achter mijn pc-tje zit, met het gevoel dat niks mijn dag verpesten kan en ik bergen verzetten kan? Wat heerlijk. Dit houd ik nog maar even vast. Party!!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:29

Fijn voor je dat je je zo lekker voelt! Lachen
Ik heb hele andere ervaringen met kerstgevoel, maar ik hoop voor jou dat je dit vast kan houden tot de kerst.
Kerst in je nieuwe huis.

pareltje

Berichten: 247
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: mijnsheerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:14

ik baal altijd van kerst van mij mag het snel over zijn.... was t maar weer 1 januari! dat verplicht "gezellig doen" veel mensen vindnen kerst heerlijk.. en dat vind ik echt gaaf voor ze.. maar persoonlijk vind ik kerst Boos!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:24

pareltje schreef:
ik baal altijd van kerst van mij mag het snel over zijn.... was t maar weer 1 januari! dat verplicht "gezellig doen" veel mensen vindnen kerst heerlijk.. en dat vind ik echt gaaf voor ze.. maar persoonlijk vind ik kerst Boos!



Dat heb ik soms ook!
Maar nu niet Haha!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 13:05

Fantastisch he, zo blij en gelukkig zijn Lachen. Dan relativeer je ook alles wat je ervoor misschien als iets "ergs" beschouwde.
Blijf zo voortgaan Haha!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:41

He ik ben niet de enigste die vrolijk is Haha! ben vandaag eindelijk 16 geworden Lachen Knipoog en had het gisteren al gevierd. Verder viel het laatste uur uit OK dan! dus ik ben helemaal happy!!! Morgen moet ik naar het ziekenhuis, hopelijk duurt het niet zolang dus ik ga weer lekker kleedgeld uitgeven (net als vorige keer! ) terwijl mijn klasgenoten tot twee uur op school zitten (wat eigenlijk ook niet zo lang is). Dus ik ga me de komende dagen wel vermaken Haha!

melancholy, als je chocomel over hebt ik lus het ook Knipoog Tong uitsteken