Angelique opgenomen 2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maran
Berichten: 80
Geregistreerd: 05-12-03

Angelique opgenomen 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 22:52

hoi allemaal,

Ik ben de moeder van Angelique en hier nog even het laatste nieuws vanmorgen nog was Angelique heel benauwd het was duidelijk te horen als ze praate.
Vanavond heb ik van mijn oudste dochter gehoord dat ze inmiddels aan het infuus met prednison ligt daarnaast heeft ze antibiotica voor de ontsteking die er zit, dat ze vreselijk moe is, dat lijkt me ook niet zo gek aangezien ze de laatste weken natuurlijk door al die toestanden heel slecht geslapen heeft. We hopen maar dat ze weer gauw op de been is en dat ze snel naar huis mag. Wat zal ze blij zijn met al jullie lieve berichtjes dat geeft haar zeker weer de moed die ze nodig heeft om verder te gaan, laten we met z'n allen Jeroen haar man niet vergeten die haar echt de laatste weken dag en nacht heeft bijgestaan ook hij heeft wel een oppepper nodig dus als jullie een berichtje sturen aan angelique vergeet dan zeker Jeroen niet, hij heeft deze weken laten zien wat echte liefde betekend..........door dik en dun gaan met elkaar en in goede en in slechte tijden.
Ik zal proberen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen.

Groetjes van de bezorgde moeder van Angelique


maran
Berichten: 80
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 17:09

hoi allemaal

op de site van angel in het ziekenhuis staat een dagboek wat Jeroen bijhoud dus voor iedereen die op de hoogte wil blijven neem daar een kijkje ik heb wel gehoord dat Angel het geweldig vond al die lieve berichtjes van jullie maar daar zal ze best nog wel een topic over openen als ze weer wat opgeknapt is........

dus.....stuur iedere dag een leuk berichtje met leuke nieuwtjes.......zo blijft ze een beetje bij met het reilen en zeilen op deze site..........

Bedankt allemaal

http://www.vangaalen.com/ziekenhuis/

groetjes maran


maran
Berichten: 80
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 18:46

hoi allemaal,

even een nieuwtje vanaf vandaag staat het dagboek van angelique online hier kunnen jullie dus het verblijf in het ziekenhuis volgen!!!

www.vangaalen.com/ziekenhuis

Berichtjes in het gastenboek zijn nog steeds van harte welkom.

Groetjes de moeder van Angelique


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cantheon, DenieesB, Ginny135, girlyggirl, linoleum, Marcella, Martje80, Paardjes83, RSLevi, supervon78, TheNovelist, Zick_Zack en 57 bezoekers