Sims superstar: probleem!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Sims superstar: probleem!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 19:12

Oke, voor de Bokkers onder ons die stiekem ook een beetje verslaafd zijn aan de Sims. OK dan!
Ik heb net de uitbreiding van de Sims Superstar geinstalleerd. Maar... hij doet vaag. Huilen Installatie verliep probleemloos. Wanneer ik het spel opstart flikkert het beeld steeds, very irritating. Mijn computer is net nieuw, systeemeisen zijn dan ook ruimschoots voldoende (DirectX, grafische kaart etc). De eerdere versies van de Sims doen het zonder problemen. Heb hem al opnieuw geinstalleerd maar ook dit mocht niet baten. Bij mijn zusje doet het spel het overigens prima, terwijl zij een oudere pc heeft! Verward
Wie is er nog meer verslaafd aan de Sims Vingers aflikken en herkent dit probleem? Dit is misschien meer een topic voor een forum voor die-hard gamers dus een verwijzing naar een ander forum is ook welkom hoor! Alvast bedankt! Groetjes Nikki

SuuZzZ
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 19:54

Ik ben wel verslaafd aan de sims, Haha!
Maar ik herken je probleem niet. Ik heb ook Superstar, maar bij mij doet hij het prima.
Sorry maar ik kan je niet helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 14:10

Even aan m'n kinderen gevraagd en onder W98 werkt het goed, als zij speelt op de hoogste resolutie die het spel geeft (laagste flikkert idd). Onder W2000 altijd geflikker en verdwijnen stukken van huizen.

nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 18:06

Bedankt, ik ga eerst maar eens proberen of het wel werkt wanneer ik mijn resolutie verander. Anders ligt het misschien wel aan Windows, ik heb XPHome.

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:12

Bij xp doet de sims het bij mij ook niet. Geen enkele versie echt goed.
Huilen

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:46

kan ook aan Indeo liggen, ik kon veel spellen niet spelen op m'n pctje omdat hij steeds zat te zeuren over Indeo, dat is voor de video playback, misschien dat je een patch moet downloaden bij thesims.com. heb ook windows XP

Kim1001

Berichten: 206
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: heppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:08

XP vind ik echt klote !!!
Ik heb windows 98 en sims werkt perfect maar nog net niet helemaal .
Bij windows 2000 werkt het niet helemaal op het begin maar na een aantal keer spelen werkt het net al windows98 !!! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:15

Ik heb XP Pro draaien in de hoogste resolutie en geen probleem hoor. Het kan liggen aan je grafischekaart. Welke heb je? Misschien dat hij de resolutie niet aankan hoor... Een nieuwe PC wil niet zeggen dat het het snelst van het snelste is...

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:20

Ik ben ook verslaafd aan the sims dat je had over dat het heel vag deed maar daar had ik geen last van ik heb nu dan alle setten van the sims maar heb jij wel de uitbreidingpakket ??????
Dat ik heb windows XP en doet die het goed op geen probleem