Het grote Idols topic

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:38

Ik ga ook écht kijken!!
Heb mezelf gelukkig nog niet voorbij zien komen in de reclames. Tong uitsteken



Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:40

En het schijnt ook dat ze jury-commentaar erbij plakken bij de auditie-rondes.. Scheve mond Dus ben benieuwd áls ik op tv kom, wat ze ervan gebrouwen hebben... Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 23:04

Joyce schreef:
Thnx Kayla Knipoog Tong uitsteken
Hahah ik ben echt wel benieuwd, wel banketstaaflig dat ze het commentaar er later bij plakken dan? Is leuker toch om het gezicht van diegene er bij te zien als ze dat commentaar krijgen? Schijnheilig Of bedoelde je dat niet? (nathalie?)


Nou, wij kregen wel echt commentaar! Maar van andere jury's dus.
En ik heb gehoort (of t echt is weet ik niet, zullen we morgen zien!) dat ze de echte jury commentaar hebben laten geven end at erbij hebben geplakt ipv het commentaar van die neppe jury. Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 09:16

Ik geloof Dordrecht?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:31

Mayo schreef:
*jikes* zie net een stukje in de regionale krant, volgens mij is idd vanavond Dordrecht aan de beurt *AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH*


Dordrecht is 2 x geweest he. Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:52

Denk het niet. Haha!
Dordrecht was namelijk ook het weekend voor Eindhoven, en toen nog het weekend dat jij moest. Tong uitsteken (volgens mij tenminste. Schijnheilig )
En het gaat gewoon op volgorde zeg maar. Dordrecht als eerste, Eindhoven als 2e enz enz.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:31

Oww het was geweldig!!!!!! Ik heb echt hard gelachen bij sommige..
En toen was het afgelopen... Ik was opgelucht, maar toen kwam ik alsnog in beeld!!!
Ik schaam me dood, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk. Haha!
De halve familie heeft naar me ouders gebelt dat ik op tv was (goh!)
Ik was het gezellig met wat vriendinnen kijken.
De tranen stonden in mn ogen van het lachen toen ik mezelf zag! Wat is dat eng om jezelf op tv te zien. Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:41

liberty schreef:
Nath, tijdens ponykamp even verder oefenen hier Haha! Tong uitsteken


Dacht het niet! Tong uitsteken
Ik geloof dat ik mijn droom maar laat varen. Tong uitsteken Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:51

Nee dat is (nog) niet op tv geweest. Tong uitsteken Hopelijk komt het ook niet meer op tv. Bloos!
Maar ze hebben gelukkig niet letterlijk gezegd dat ik kansloos was hoor. Knipoog Maar dat moest ik dus zeggen van de camera-man.
Mn commentaar, tsja, ik was niet door, had inprincipe best een leuke stem, maar moest heel veel werken aan mn zenuwen en zangles nemen.
Het ging gewoon echt heel slecht.
Net als dat meisje met dat keyboard. Ik vond het wel zielig voor haar, want ook bij haar gaat het thuis 100 x beter. En zo ook bij mij. Tong uitsteken Dussuh, niet té hard lachen als ik op tv kom hoor!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:55

Wie wil mn handtekening? Tong uitsteken *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:56

Irritant"]
[quote="Nathalie schreef:
Nee dat is (nog) niet op tv geweest. Tong uitsteken Hopelijk komt het ook niet meer op tv. Bloos!
Maar ze hebben gelukkig niet letterlijk gezegd dat ik kansloos was hoor. Knipoog Maar dat moest ik dus zeggen van de camera-man.
Mn commentaar, tsja, ik was niet door, had inprincipe best een leuke stem, maar moest heel veel werken aan mn zenuwen en zangles nemen.
Het ging gewoon echt heel slecht.
Net als dat meisje met dat keyboard. Ik vond het wel zielig voor haar, want ook bij haar gaat het thuis 100 x beter. En zo ook bij mij. Tong uitsteken Dussuh, niet té hard lachen als ik op tv kom hoor!


Moest je dat zeggen van de camera-man Verward
Ligt het aan mij of is het toch de bedoeling dat je je EIGEN commentaar geeft Verward

Maja, ik ga je echt niet uitlachen hoor. Volgens mij komt dat niet eens aan de orde want dat gaat dan zo van; eeeeej dat is nathalie van bokt! Haha!
[/quote]

Ik zat buiten te wachten tot mijn vader me op kwam halen. *LOL* Omdat ik niet door was had ik zon leuk keykoard gekregen met "Ik was kansloos" erop! Tong uitsteken En toen vroeg hij of ik heel zielig in de camera wilde zeggen "Ik was kansloos" tuurlijk!! Ik kon alleen amper me lach houden. Bloos Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:06

Tsja, Jennygirl, bij mij ging het ook 100 x slechter als thuis.
Ik wil niet zeggen dat ik talent heb, maar beter zingen als daar dat kan ik iig wel! En dan is het wel flink balen dat het daar zo slecht gaat.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:39

Voor de mensen die het gemist hebben, het wordt woensdag herhaald om 20:30 uur op Yorin

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:51

Girl In The Mirror schreef:
Citaat:
Ik heb een auditienummer of weet dat van een ander, hoe vind ik de bijbehorende auditie?
Als je zelf auditie hebt gedaan, of als iemand die je kent auditie heeft gedaan en je weet zijn of haar kandidaatnummer, voer dan bovenin het VideoLounge scherm het kandidaatnummer in en druk op 'zoek'.
Let op: er worden per week nieuwe auditievideo's toegevoegd, dus als de video nog niet in de VideoLounge staat, kun je het volgende week nog een keer proberen!
In de tussentijd kun je je natuurlijk laten vermaken door de overige auditievideo's die wel in de VideoLounge staan. Er zijn er meer dan je kunt bekijken!

Hoe kan ik een auditievideo zoeken?
Je kunt auditievideo's zoeken op kandidaatnummer, voornaam van de kandidaat, datum/plaats van de auditie, leeftijd van de kandidaat, artiest van wie het nummer oorspronkelijk is, en songtitel van het nummer dat de kandidaat zingt. Je kunt deze gegevens bovenin het VideoLounge scherm invoeren.



wat is het # van Kevin??? En wie is er al lid van Moxmo? Dan kan je de videos bekijken nl.


Ik heb het vanmiddag betaald via de telefoon. Kan je 2 uur rondkijken.
Je kunt ook gewoon zijn naam invullen en dan kom je hem vanzelf tegen. Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:02

Clautje schreef:
Ik heb het gemist gvd Boos!:( Er komt toch nog een herhaling?? Schijnheilig


Nou, nog 1 x, woensdag om 20:30 op Yorin. Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:39

Op jeugdhonk staan foto's en filmpjes van de uitzending.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, _Nadia_, Bullebeest, Celiien, corinec, Fenders, Lara_, maessie, MagicBullet, Majestic-12, Paardennamen, Peachy, PeerAppel, redbutton, Taucha en 67 bezoekers