nieuw huisgenootje....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

nieuw huisgenootje....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 20:52

Sinds gistermiddag half 5 ben ik de trotse eigenaresse Verward van een hele lieve Verward goudhamster met maar 1 oogje

Heb hem ontvoerd (lees= gered Schijnheilig ) op school waar hij al 3 dagen zonder voer in een slangenverblijf zat om zelf opgegeten te worden........ Huilen mijn ouders en hond zijn neit zo blij met deze actie geloof ik... Schijnheilig

aangezien hij altijd als lesmateriaal gebruikt is is hij neit zo heel vriendelijk en bijt hij best wel.....al moet ik zeggen dat hij mij nog neit gebeten heeft....ook niet als ik 3x per dag zijn oogje Verward (weet niet of hij dat nog heeft, kan ik niet zien) schoon maak met gekookt water, wat toch best wel zeer doet lijkt me.... iemadn nog tips?

Maar goed, dat wilde ik even melden! Oh ja, hij heet Markuschen.....vernoemd naar Markus beerbaum..... Bloos

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:54

Ik zou er eens mee naar de DA gaan voor een algemene check up, en om extra uitleg over dat oogje.

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 20:58

ben ik geweest! Besstje is gettraumatiseerd en heeft wat kneuzingen waarsch kan oogje niet gered worden *snik*

maar verder komt t goed..