Chiropractie???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 18:53

Ik heb er ook ervaring mee, al weet ik er zelf niet veel meer van.
Ik ben geboren met scoliose + kivoze, mijn rugwervel staat in een S vorm, ik heb de eerste 2 jaar van mn leventje bijna alleen maar in het ziekenhuis gelegen. De artsen vertelden mijn moeder dat ik hooguit 5 tot 7 jaar zou worden, ik zou nooit kunnen praten, nooit zelf kunnen eten/slikken (ik kreeg alles met de sonde) en ik zou nooit kunnen lopen. Maar mijn ouders legden zich daar niet bij neer, ze gingen zoeken naar alternatieven en kwamen ook bij een chiropractor terecht.
Ik als 2 jarig kind schreeuwde altijd al moord en brand als ik weer een witte jas zag, maar volgens mijn moeder gaf ik bij de chiropractor geen kik! (heel raar!) en hij voelde wat aan mijn rug en deed nog wat vage dingen (hij prike met een pen op mijn rug) en drukte toen op een plaats in mijn rug wat een luide 'knak' gaf en ook daarbij ging ik niet huilen. Ik ben een paar keer bij de chiropractor geweest en ik werd zo goed als beter. Had nooit meer ergens last van. Ik ben inmiddels 19 jaar en ik kan gewoon alles doen wat ik wil, wat 'normale' mensen ook kunnen!

Ik zal mijn moeder nog eens precies vragen hoe het zit, want als 2 jarige weet ik er natuurlijk helemaal niks meer van, ik weet alleen nog vaag wat mijn moeder me heeft verteld, maar dat was nog wel wat duidelijker en uitgebreider dan dit. (ze is nu niet thuis, anders had ik het nu wel gevraagd)

(Mijn vader had trouwens last van 'Slijtage' in zijn knieen, hij kon toen bijna niet meer lopen, niet zijn knieen buigen, niks! Daar moest hij dan maar mee leren leven zei de arts, nou mooi niet dus, mijn moeder is wat boeken gaan lezen en kwam uit bij Gember, Dus mijn vader elke avond een scheut gembersiroop door zijn yogurt en waarempel, zijn klachten gingen over! hij kan nu alles weer, zelfs gewoon de hele dag op zn knieen zitten!! Misschien kun je dat ook eens tijdje proberen?)



Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:49

tinkerLuna schreef:
Waar haal je dat gembersiroop?
En wat is de werking ervan?
Is het alleen pijnstillend of heeft het ook een andere werking?


Het is vooral ontstekingsremmend en je haalt het gewoon bij de appie Haha!, wij hebben altijd australische gembersiroop, een geelachtig goedje. Het heeft een beetje een eigenaardig smaakje, gewoon puur is het niet lekker maar door de yogurt (je moet er misschien wel ff aan wennen) is het wel lekker! En ja, baat het niet schaad het niet he?

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 19:12

tinkerLuna"]
[quote="*volcano* schreef:
Het heeft een beetje een eigenaardig smaakje, gewoon puur is het niet lekker maar door de yogurt (je moet er misschien wel ff aan wennen) is het wel lekker!

Mag het ook door de vla, ik lust geen yoghurt. Bloos
[/quote]


kan ook door de vla wat je maar kan bedenken, kan ook over de pannenkoek of door de thee! (wat je zelf het lekkerst vind)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, Berdien, BingBot, ComscoreBot, daiswees, Dayna, ElsbethG, Facebook, Grainey, IASCrawler, Jade91, Jorissie, Kaetibangsi, Kimmie235, lobkew, luuntje, LWDaisy, Nathalie__, Polarize, purny, salatiga1995, Vaiqua, Zwerte en 55 bezoekers