wie weet raad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

wie weet raad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 12:35

Ik heb tweedehands een kleine skelter op de kop getikt voor mijn petekind (3 jaar) in Petershausen, ligt bij Munchen.

Nou dus het dilemma, hoe krijg ik dat ding naar Petershausen, wie weet een niet te dure oplossing

Optie zou bv zijn, als iemand met een grote auto naar de wintersport in Oostenrijk gaat en dat ding wil en kan meenemen, zoiets.

Andere optie, een transportbedrijf wat het voor niet teveel geld kan doen.

Graag suggesties

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:39

Jemig das een lastige.... Jouw idee van hem met iemand meegeven is nog zo slecht niet. Kun je hem anders zelf niet eens opzoeken, en dat het skeltertje meenemen?

Wel een leuk idee!! Zal ie vast erg blij mee zijn

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:50

Ik ben regelmatig op wintersport geweest en hoe groot de auto ook was,
we hadden altijd ruimte tekort Haha!
Die optie geef ik dus weinig kans.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 15:09

Is wel een heeeeeeel goede reden om in de feestmaanden een paar daagjes naar je petekind toe te gaan Geral.... maar als dat een mogelijkheid was had je dit topic waarschijnlijk niet geplaatst.

Iemand die op wintersport gaat heeft z'n auto meestal al stampesvol zitte, dus dat lijkt me redelijk kansloos. Misschien iemand die met een lege trailer/vrachtwagen die kant op gaat om een (jonh ? ) paard op te halen ofzo? Iemand zoals Nimber laatst, toen haar vader haar laatste aanwinst uit Polen op ging halen?
Maar ja, hoe vind je zo iemand?


PS wel een supercadeau trouwens, een skelter!!!!!

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 15:12

Geral, misschien iemand die met de caravan op wintersport gaat?
Zullen er niet veel zijn, maar je hoeft er maar 1 te treffen.
Ik zou even op wat caravansites een oproepje plaatsen. Knipoog

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 15:24

uhm wij gaan met kerst wel naar duitsland toe weet alleen niet precies waar maar zou eventueel kunnen vragen...
kan dat ding niet uit elkaar gehaald worden ?!
dan scheelt het je al weer iets volgens mij met een transport bedrijf... vraag je aan die mensen of ze `m in een doos ofzo willen stoppen ?!


maar ik zal wel even kijken misschien komen we wel in de buurt en dan kijk ik mijn vriend wel even lief aan Haha! we gaan toch maar een weekje en niet op wintersport dus hebben twee tassen bij ons ofzo Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 15:51

Wil je de skelter nog voor de kerst bij je petekind hebben ??
Dan wordt het moeilijk Scheve mond . Wij komen met de kerst naar Ned. (mijn schoonouders wonen in de buurt van Leerdam en zo te zien niet al te ver bij jou vandaan Knipoog ). Wij wonen in de buurt van Nürnberg (vanaf München gezien aan de "verkeerde" kant), zouden ze de skelter kunnen komen halen ??